0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Економічне обгрунтування маркетингових заходів по підвищенню конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі КП пивзаводу «Богдан») (ID:26807)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 109
Рік виконання: 2001
Вартість: 45
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Конкурентоспроможність підприємства - найважливіша характеристика підприємства в ринкових умовах 1.1 Поняття конкурентоспроможності підприємства та фактори, що її визначають 1.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності підприємства 1.3 Планування маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності підприємства 2 Загальна характеристика підприємства, особливості його господарчої та організаційно-економічної діяльності 2.1 Організаційні особливості КП пивзаводу «Богдан»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси 2.2 Аналіз показників економічної діяльності 2.3 Аналіз факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства 2.4 Конкурентний статус КП пивзаводу «Богдан» 3 Планування маркетингових заходів на КП пивзаводу «Богдан» 3.1 Постановка цілей КП пивзаводу «Богдан» 3.2 Маркетингова стратегія підвищення конкурентоспроможності КП пивзаводу «Богдан» 3.3 Обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності КП пивзаводу «Богдан» Висновки Список використаної літератури В процесі розробки даної роботи було розкрите поняття конкурентоспроможності підприємства, розглянуті різні методи її аналізу та оцінки, глибше розкритий один з цих методів - оцінка позиції підприємства в конкуренції за методикою І.Ансоффа. Детальне описання проведення маркетингового планування: аналіз зовнішнього середовища підприємства, дослідження споживачів, сегментація ринку, дослідження конкурентів; визначення головних цілей та завдань розвитку підприємства, маркетингова стратегія підприємства проникнення і завоювання ринку, з розкриттям всіх пунктів маркетинг-плану: товарної політики, цінової політики, збутової політики, просування товару на ринок, організації сервісу. В даній роботі були розглянуті організаційні особливості КП пивзаводу «Богдан»: історія підприємства, цілі, структура, форми власності, технологічні процеси. Проведений аналіз показників економічної діяльності, факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, проаналізована діяльність підприємства у сфері маркетингу, визначений конкурентний статус КП «Богдан» на ринку пива в місті та Черкаській області. Проведено планування маркетингових заходів на КП «Богдан» для підвищення конкурентоспроможності, за рахунок чого підвищилася його конкурентна позиція в такій СЗГ як виробництво пива на ринку міста та області. На основі проведеного аналізу на підприємстві було розроблено комплекс маркетинг-мікс: • товарна політика - КП «Богдан» збирається поповнити асортимент випускаємої продукції. Розробивши товарну політику підприємство отримає ті недостатні фактори, що дозволять за існуючих умов завоювати прихильність покупців, а отже отримати прибутки за рахунок задоволення їх потреб. • збутова політика - підприємством повинно організувати власну торгівельну мережу для підвищення обсягів збуту та ефективнішого продажу товару. Планове завдання - завоювання місцевого ринку. Запропоновано відкрити роздрібні та оптові магазини в м. Черкаси та області, знайти оптових покупців шляхом розміщення детальної інформації про товари та умови їх купівлі в різноманітних довідниках. • цінова політика - запропоновано встановити стандартні ціни, впровадити стратегію неокруглених цін, які роблять враження, що це знижені ціни, або що підприємство встановлює ціни на мінімально можливому рівні, підприємство повинно захопити цінове лідерство, це можна зробити рекламуючи та продаючи продукцію з товарного асортименту по ціні, що забезпечує долю прибутку нижчу звичайної (так можна зацікавити споживача всією асортиментною групою, і він буде купувати продукти по звичайних цінах разом з товарами по вищих цінах, які приваблюють його до магазину чи вітрини виробника), для нових товарів найвигідніше застосувати стратегію «зняття вершків». Для збільшення обсягу збуту пропонується використовувати цінову стратегію проникнення (низька ціна призначена для захвату ринку). • політика просування - основним завданням просування продукції КП «Богдан» є підвищення обсягу збуту і завоювання більшої частки ринку шляхом поліпшення попиту. Підприємству слід використовувати такі засоби реклами: преса, щитова реклама, телереклама. Треба добитись того, щоб оригінальний силует упаковки легко впізнавався споживачем та асоціювався з якістю, неповторністю, невисокою ціною, що дозволить рекламувати під цим силуетом саме підприємство і всю іншу продукцію. Важливе місце в процесі просування повинна зайняти політика ФОПСТИЗ. В даній роботі проведено обгрунтування ефективності маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності КП «Богдан».
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову