0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка маркетингового середовища підприємства (ID:26809)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 76
Рік виконання: 2002
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Глава і: “ринок послуг” 1.1. Формування ринку послуг 1.2. Ринок послуг і його особливості Глава іі: “комплекс маркетингу в сфері послуг” 2.1. Комплекс послуг 2.1.1. Асортиментна політика у сфері послуг 2.1.2. Характеристики послуг 2.2 Конкуренція та конкурентоспроможність послуг 2.2.1. Конкуренція на ринку послуг 2.2.2. Конкурентні стратегії на ринку послуг 2.3. Цінова політика в маркетингу послуг 2.3.1. Цінові системи ринку послуг 2.3.2 Формування ціни на послугу 2.4. Комунікативна політика 2.4.1. Рекламна діяльність у системі маркетингу Визначення реклами 2.5. Політика розподілу товарів (послуг) Розробка комплексу маркетингу в Пп «юридична фірма «ор-дана» Загальні висновки В останні роки суттєво розширилася сфера застосування маркетингу, зараз він широко використовується і підприємствами сфери послуг. По мірі того як в розвинених країнах розширюється доля ринку послуг, маркетологи повинні більше знати про маркетинг послуг. Послуга – це діяльність чи благо, яку одна сторона може надати іншій. Вона по суті своїй неосяжна і не стає нічиєю власністю. Послуги неосяжні, процес їх виробництва і споживання неможливо розділити, їх якість непостійна і вони не довгострокові. Кожна характеристика представляє собою певну проблему і потребує певних мір для її рішення. Маркетологи повинні зробити послугу більш осяжною; підвищити виробництво праці людей, які надають послуги, які невід’ємні від своїх товарів; стандартизувати якість і звести до мінімуму його змінність; з огляду на неможливість зберігання послуги, вони повинні синхрозувати попит і пропозицію. Стратегія маркетингу послуг повинна включати в себе не тільки зовнішній, але і внутрішній маркетинг для мотивування працівників. Щоб домогтися успіху, маркетологи послуг повинні створювати конкурентну диференціацію, надавати високу якість послуг і знаходити засоби підвищення виробництва. Людство вступило в двадцять перше століття. Що ж може очікувати сферу послуг в найближчому майбутньому ? На зміну індустріальному суспільству прийшла інформаційна економіка, яка широко проникає у всі аспекти життя і значно змінює їх. Сьогодні більше 100 млн. Чоловік користуються послугами Інтернет, отримуючи інформацію з 1,5 млн. областей знання і діяльність. Процес купівлі та продажу товарів, як і послуг, стає автоматизованим і більш зручним. Ознайомившись з інформацією і порівняльною характеристикою товару чи послуги за допомогою комп’ютеру, споживач, не виходячи з дому, може обрати і замовити потрібний товар чи послугу. Продавцям стане легше знаходити потенційних покупців, а покупці зможуть легко обрати найкращий товар (послугу) і найкращого продавця. Час і відстань тепер не будуть мати принципового значення. Ринки послуг та їх діячі будуть працювати, опираючись на зовсім інші принципи. Тепер багатьом компаніям зовсім не потрібна займати багато місця. Вони можуть бути віртуальними і знаходитись повсюди. Як же повинен розвиватися в цих умовах маркетинг послуг? Він повинен бути населений на облік змін, активно реагувати на нові вивезення ринку і умови існування фірми, сприйматися не як діяльність по збуту, а як сучасна управлінська концепція. Піклуючись про отримання своєї частки прибутку, компанія повинна намагатися максимально задовольнити потреби споживачів. Сьогодні важливо усвідомити, що маркетинговий комплекс – це не просто товар, ціна, розподіл та просування. Для клієнта – це відповідно корисність, цінність, доступність та інформованість. Важливо вдосконалювати зв’язки між продавцем та споживачем, здійснюючи різні форми партнерства між ними: учасник домовленості, клієнт, прихильник, член клубу, співвласник і т. і. Найбільшу значимість для споживачів в розвитку цього процесу займають питання підвищення корисності послуг, які надаються, та зниження витрат на їх придбання. При цьому важливо розробити комплекс переваг у вигляді розширення гарантій, збільшення строку післяпродажного обслуговування, швидкого виконання особистих замовлень та ін. Особливе значення в сучасних умовах набуває маркетингове планування, яка включає правильну постановку, ціль та задачу, вибір стратегій, розробку заходів і контроль за їх виконанням. Маркетинг – це мистецтво, каже Філіпп Котлер, і йому потрібно навчитися, так як він опирається на певні набори наукових методів. Маркетинг – це гра, яка навчає. Непотрібно боятися помилок у виборі маркетингових рішень. На них потрібно навчатися, щоб потім прийняти більш розумне рішення. Здатність пристосуватися до умов ринку, які стрімко змінюються, включає в себе і вміння навчатися. Ряд компаній має в своїх штатах спеціалістів, які створюють систему навчання менеджерів, які дозволяють швидко освоюють нові методі і форми роботи з споживачами і дізнатися про діяльність конкурентів. На закінчення хочеться згадати про можливості отримати найвищу нагоду країни, працюючи в сфері послуг. Такий прецедент існує: господар кафе Марселін Ліпп став кавалером ордену Почесного легіону за “найкращий літературний салон в Парижі”. Для цього потрібно було не так вже й багато: щоб культура рахувалась живим національний достаянием Франції, а сфера обслуговування була частиною цієї культури. Використання маркетингу на ринку юридичних послуг, давно є саме собою розуміюче в країнах з розвитий ринковою економікою, вже повсюдно впроваджується й у нашій країні. Чесно кажучи, маркетингові засоби використовувалися в нас з дуже давніх пір, у тому числі й у радянський час, адже різні оголошення про прийом до вузів, поїздки представників вузів по містах, різноманітні підготовчі курси - це всі елементи маркетингу. У цій роботі ми спробували дати хоча б саме загальне представлення про сучасний стан теорії маркетингу юридичних послуг.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову