0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження (ID:26938)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 40
Рік виконання: 2004
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Теоретичний розділ 1.1 Характеристика видів маркетингових досліджень 1.2 Аналіз схеми та призначення маркетингової інформаційної системи 1.3 Характеристика експертних систем у маркетинговій діяльності підприємства 1.4 Аналіз моделі поведінки споживачів 1.5 Характеристика методів маркетингових досліджень 1.6 Характеристика методів сегментування ринку 1.7 Характеристика методів дослідження конкурентів 2 Творчій розділ 2.1 Розробка та реалізація методу сегментування 2.2 Розрахунок обсягу вибірки цільового сегменту ринку 2.3 Обґрунтування методу дослідження респондентів цільового ринку 2.4 Обґрунтування методу оцінки конкурентного стану 3 Практичний розділ 3.1 Розробка процедури дослідження цільового ринку 3.2 Реалізація процедури дослідження та обробка отриманих результатів 3.3 Розрахунок конкурентоспроможності фірми 3.4 Розрахунок витрат на реалізацію процедури дослідження 3.5 Розробка рекомендацій Висновок Список літератури В ході курсової роботи було розглянуто ряд теоретичних питань, а саме:  характеристика видів маркетингових досліджень,  аналіз схеми призначення маркетингової інформаційної системи, характеристика експертних систем у маркетинговій діяльності підприємства,  аналіз моделі поведінки споживачів, характеристика методів маркетингового дослідження,  характеристика методів сегментування ринку,  характеристика методів дослідження конкурентів. В ході виконання творчого розділу були визначені такі напрямки робіт: 1. розроблений та реалізований метод сегментування ринку споживачів який виділив чотири групи споживачів продукції ТОВ “Новоком”: - індивідуальні споживачі (40%) - будівельні організації (21%) - бюджетні організації (17%) - підприємці 22%. 2. розрахований обсяг вибірки цільового сегменту ринку який склав 74 компанії-споживачів при генеральній сукупності 900 потенційних компаній-споживачів. 3. обґрунтований метод дослідження респондентів цільового ринку ТОВ “Новоком”, розроблена анкета опитування споживачів віконно-дверної продукції. 4. обґрунтований метод оцінки конкурентного стану компанії. 5. розроблена та реалізована процедура дослідження цільового ринку компанії яка визначила споживчі переваги ТОВ “Новоком” та фірм конкурентів за критеріями якості, ціни, дизайну, терміну виготовлення товару, наданням додаткових послуг. Було виявлено, що основним критерієм придбання продукції для споживача є ціна (45%) опитуваних. Також дослідження цільового ринку показали, що серед основних конкурентів ТОВ “Новоком” значну частку (51%) займають „інші підприємства”, до яких відносяться приватні підприємці – виробники дверей та вікон з деревини (яких за даними Податкової адміністрації м. Черкаси нараховується більше 100). 6. розраховано конкурентоспроможність продукції ТОВ “Новоком” за такими видами продукції: двері (1,23), вікна (1,05), нестандартні меблі (1,17), інші види продукції (1,03), що показало вид продукції двері най конкурентоспроможним. Таким же чином було розраховано конкурентоспроможність підприємства в цілому, що показало ТОВ “Новоком” “ринковим-послідовником”. 7. розроблено кошторис витрат на реалізацію маркетингового аналізу ТОВ “Новоком” сума якого склала 5800 грн. 8. Надані рекомендації, щодо вдосконалення роботи ТОВ “Новоком”. Перелік графічного матеріалу Рис.№1 Маркетингова інформаційна система Рис.№2 Структура експертної системи Рис.№3 Процес прийняття споживачем рішення про купівлю і чинники, що впливають на нього Рис.№4 Многокутник конкурентноздатності фірми Рис.№5 Сегментування споживачів продукції ТОВ “Новоком” Таблиця №1 План роботи з зовнішніми рекламними агентами Таблиця №2 Визначення споживчих переваг Рис. №6 Споживчі переваги при виготовленні дверей Рис. №7 Аналіз виготовлення дверей за виробниками на Черкаському ринку Таблиця 3 Результати розрахунків конкурентоспроможності продукції ТОВ “Новоком” Таблиця 4 Результати розрахунків загально фінансових коефіцієнтів на основі балансу ТОВ “Новоком” за звітний період Таблиця №5 Кошторис витрат на реалізацію маркетингового аналізу ТОВ “Новоком”
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову