0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління маркетингом на підприємстві (ID:26985)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 57
Рік виконання: 2007
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні аспекти управління маркетингом в ринкових умовах 1.1. Суть, зміст і цілі маркетингової діяльності 1.2. Маркетинг як специфічна функція управління 1.3. Структура та функції апарату управління маркетинговою діяльністю 1.4. Технологія маркетингової діяльності Розділ 2 практичні аспекти управління маркетингом на підприємстві 2.1. Юридичний статус та загальна характеристика Корсунь-Шевченківського плодоконсервного заводу 2. 2 Маркетингові дослідження та їх оцінка 2.3. Застосування маркетингових технологій у роботі підприємства Розділ 3 розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових технологій Висновки Список використаної літератури В умовах формування ринкової економіки всім суб’єктам підприємницької діяльності, включаючи і підприємства харчової промисловості, надається право вибору господарчої діяльності, право вільної конкуренції, встановлення цін та інші права і можливості. Дослідження ринку харчових продуктів на принципах маркетингу забезпечує інформацію для прийняття керівних рішень. Найбільше значення мають такі характеристики ринку харчової продукції як: рівень конкуренції на ринку; тенденції розвитку розмірів збуту та виробництва; рівень відповідності асортименту та якості харчової продукції щодо потреб різних груп населення. Ринок харчової промисловості – поняття містке, він має складну внутрішню структуру. Основними його елементами є пропозиція, попит і ціна, між якими в умовах дії різноманітних ринкових механізмів виникає взаємозв’язок. Механізм розвитку харчової галузі формується та функціонує на принципах пріоритету споживача, який диктує підприємствам – виробникам, що саме необхідно виготовлювати та в якому напрямку вдосконалювати асортимент харчової продукції. В сучасних умовах розвитку ринку в Україні виробники та продавці харчових продуктів можуть діяти, не боячись відповідальності перед споживачами. Сьогодні, коли ринок харчовових продуктів та інших товарів проявляється, насамперед, стрімким підвищенням цін, виробники не обтяжують себе вирішенням проблем оновлення асортименту, підвищення якості виробленої продукції, а комерційні структури отримують більший прибуток від реалізації імпортних харчових продуктів, які задовольняють потреби найбільш заможної частини населення. Сучасним підприємствам необхідно займатися питаннями мінімізації запасів до повної відсутності. Природно, що такий порядок вимагає якісно іншого підходу до управління якістю продукції та організації постачань, нових методів вдосконалення виробництва у відповідності з вимогами ринку. Неможливо замінити виробничу чи управлінську ланки, не змінюючи інші. Важливо досягти гармонії на виробництві, максимального рівня його збалансованості. Гнучкість у керівництві, уміння швидко перегрупуватися, не втратити нові можливості, що з’являються на ринкові, отримують усе більшу значимість. Потреби, що пред’являються до виробництва, умови господарського середовища, у яких діє підприємство, підвищують роль маркетингу при визначенні конкурентоспроможності та керівництва їм для успішної комерційної діяльності підприємства. Актуальність проблеми, її практичне та теоретичне значення обумовили вибір теми для написання роботи. Перелік графічного матеріалу Рис.1.1. Функціональна структура управління маркетингом Рис.1.2. Товарно - функціональна структура управління маркетингом Таблиця 2.1.Сезонна поставка сировини на Корсунь-Шевченківський плодоконсервний завод Рис.2.3 Технологія виробництва плодово-ягідного соку. Рис. 2.4 Мікросередовище ПКЗ. Рис.25. Канали розподілу ПКЗ Рис. 2.6. Прямий експорт. Таблиця 2.2. Оцінка рівня конкурентоспроможності Рис. 3.1. Три рівні товару. Рис. 3.2. Етап ЖЦТ “Сік березовий” Рис. 3.3. Графік беззбитковості фруктової продукції Таблиця 3.1. Заходи по пропаганді Корсунь-Шевченківського плодоконсервного заводу. Таблиця 3.2. Вихідні дані вибору газет з ціллю розміщення реклами Корсунь-Шевченківського плодоконсервного заводу. Таблиця 3.3. Вихідні дані для вибору радіо з ціллю розміщення реклами Корсунь-Шевченківського плодоконсервного заводу. Таблиця 3.4.Графік рекламної кампанії. Таблиця 3.5.Планування цільового прибутку
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову