0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:27300)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Як змінюються типи, форми міжнародного маркетингу залежно від ступеня інтернаціоналізації фірми? 2. У чому полягає сутність ідентифікації групи країн з попитом на схожі товари? Наведіть приклади. Які умови необхідні для застосування цього підходу. Його недоліки і переваги 3. Дайте визначення експортного, піонерного товару та товару ринкової новизни. Наведіть приклади 4. Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від цілей фірми на зовнішньому ринку 5. Назвіть і охарактеризуйте опосередковані методи міжнародних маркетингових комунікацій. Наведіть приклади 6. Практичне завдання. Оцінити привабливіть ринку Росії для української фірми – виробника олійноефірної продукції Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову