Зміст
Вступ
Дослідження маркетингових можливостей банку (на прикладі Укрінбанку)
Висновки
Список використаної літератури
Основою сучасної економіки, її серцем, є банківська система. Організація фінансово-кредитного обслуговування підприємств, організацій і населення, функціонування кредитної системи грають винятково важливу роль у розвитку господарчих структур.
Філософія маркетингу якісно змінює відношення банка і клієнта. Сьогодні банк повинен розробляти нові види послуг, що спеціально адресовані конкретним групам клієнтів. В центрі уваги банку повинні завжди знаходитися реальні потреби клієнтів. Діяльність банка базується на операціях, що повторюються. Тому його зусилля повинні бути направлені на те, щоб зберегти і поширити клієнтуру, стати центром фінансового обслуговування людей на багато років. Саме тому банк повинен орієнтуватися на задоволення дійсних, а не вигаданих потреб, дати клієнту те, що він справді бажає. Тільки так можна утримати клієнтуру в умовах конкурентної економіки.
У даній роботі було розкрито поняття і цілі банківського маркетингу, було проаналізовано застосування маркетингових можливостей в роботі Дніпровської Філії Акціонерного Банку "Укрінбанк", а саме була дана оцінка фінансово-господарській діяльності банку, був зроблений аналіз застосування маркетингових технологій у роботі банку; було знайдено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності АБ “Укрінбанк”, було розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності банку, а саме:
- АБ “Укрінбанк” необхідно створити відділ маркетингу;
- АБ "Укрінбанк" у своїй продуктовій політиці повинен використовувати стратегію диверсифікації.
- Банк повинен змінити механізм встановлення ціни за дебетування клієнтських рахунків, вона не може бути фіксованою. Слід надати можливість філіалам і відділенням встановлювати її самостійно, виходячи з рівня їхніх витрат і особливостей регіональних ринків.
- АБ "Укрінбанк" необхідно проводити систематичні маркетингові дослідження, вони повинні носити постійний характер, а не бути "час від часу", банк повинен вивчати не тільки задоволеність клієнтів послугами, які банк надає і ціни на послуги банків конкурентів, а повинен вивчати внутрібанківські відношення працівників, задоволеність умовами праці, робити аналіз долі ринку, вивчати попит, і опираючись на нього розробляти і пропонувати нові послуги, вивчати ефективність рекламних кампаній, а не вимірювати її на око.
- “Укрінбанк” повинен збільшити бюджет на рекламу.
- “Укрінбанк” повинен більш активно використовувати елементи PR такі як: тематичні заготовки для преси (статті про діяльність банку, інтерв'ю з керівниками банку), тематичні заготовки для місцевого телебачення (офіційні передачі, сюжети, інтерв'ю з керівниками банку).
- Банк повинен використовувати концепцію соціально-етичного маркетингу для всіх своїх послуг. Використовуючи концепцію маркетингу орієнтованого на продаж, банк переслідує мету - продаж вироблених (надаваємих) послуг, а не виробництво (пропозиція) тих послуг, в яких на ринку є потреба. Концепція маркетингу орієнтованого на продаж приносить короткостроковий результат (прибутки швидко зростають і швидко падають, життєвий цикл деяких послуг триває дуже короткий час). Концепція соціально-етичного маркетингу має за мету організацію визначення потреб, вимог і інтересів цільових ринків і задоволення споживачів більш ефективними, ніж у конкурентів, засобами при збереженні і закріпленні добробуту споживачів і суспільства в цілому. Така концепція носить довгостроковий характер, сприяє встановленню позитивного іміджу банку, лояльності з боку клієнтів. А як відомо для банку імідж є майже найголовнішим фактором успіху.