0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація міжнародного маркетингу на підприємстві ТОВ "ОЛ-ПРИНТ" (ID:275076)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 164
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ 1.1. Сутність та роль міжнародного маркетингу в розвитку світової економіки 1.2. Структура та принципи організації міжнародного маркетингу: сутність, напрями та підходи до формування 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності організації міжнародного маркетингу Висновок до 1 розділу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ (ЗА ДАНИМИ ТОВ ОЛ-ПРИНТ) 2.1. Аналіз показників фінансово-господарської, зовнішньоекономічної та маркетингової діяльності ТОВ «ОЛ-ПРИНТ» 2.2. Оцінка організації міжнародного маркетингу на ТОВ «ОЛ-ПРИНТ» 2.3. Методика планування зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «ОЛ-ПРИНТ» Висновок до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ (ЗА ДАНИМИ ТОВ ОЛ-ПРИНТ) 3.1. Формування маркетингових стратегій підприємства на зовнішніх ринках (за даними ТОВ ОЛ-ПРИНТ) 3.2. Маркетингові стратегії в політиці організації збуту товарів на ринках у світовій практиці функціонування зарубіжних підприємств 3.3. Використання стратегій міжнародного маркетингу з метою підвищення міжнародної конкурентоспроможності українських підприємств Висновок до 3 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову