0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:27697)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 22
Рік виконання: 2009
Вартість: 10
Купити цю роботу
Зміст
1. Глобальні стратегії маркетингу промислових підприємств на внутрішньому та іноземному ринках 2. Методи прогнозування продажу товарів та їх практичне значення Завдання Побудувати "пакетну"матрицю і визначити стратегію інвестицій для підприємства, яке виробляє чотири групи товарів, розташованих згідно з їх рейтингом за двома критеріями: перспективний ріст ринку; відносна частка участі на ринку Необхідні дані №п/п Показники Вибір 1 Вибір 2 Вибір 3 Вибір 1 Обсяг ринку 20 16 30 2 Майбутній обсяг ринку,тис.шт. 36 20 34,6 3 Обсяг продажу,тис.шт. 1,4 0,9 16, 4 Ціна виробу,грн 450 250 5 Рентабельність продукції,% 32 28 6 Трудомісткість одного виробу,год 17 21 9 Шкала попиту на вибір Ціна,грн. 850 640 580 450 400 Попит,тис.шт. 2 6 10 12 16 Вартість виробрицтва виробу Виробництво товарів,тис.шт. 2 6 10 12 16 Сукупні постійні витрати,тис.грн. 1300 1300 1300 1300 1300 Сукупні змінні витрати,тис.грн. 1300 1800 2100 2300 2900 Питання завдання: 1. Визначити ціну, обсяг продажу і рентабельність виробу 2. Визначити по кожному виробу ріст ринку,частку ринку, прибуток, чисельність персоналу 3. Побудувати "пакетну"матрицю,визначити стратегію інвестицій 4. Які основні принципи сегментування споживчого ринку? Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову