Зміст
Вступ
I. Теоретичні аспекти міжнародної рекламної діяльності підприємства
1.1. Визначення реклами
1.2. Історія розвитку реклами
1.3. Види та категорії міжнародної реклами
1.4. Проблеми реклами в пресі
1.5. Роль рекламних агенств в міжнародній рекламі
II. Аналітична оцінка міжнародної рекламної діяльності ТОВ «Фабрика реклами «Рената»
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»»
2.2. Аналіз міжнародної рекламної діяльності ТОВ «Фабрика реклами «РЕНАТА»»
2.3 Оцінка ефективності міжннародної рекламної діяльності ТОВ «Фабрика реклами «Рената»
III. Шляхи покращення рекламної діяльності підприємства
Висновок
Список використаної літератури
В роботі був проведений аналітичний огляд літератури з міжнародної рекламної діяльності.
Реклама – цілеспрямований інформативний вплив опосередкованого характеру на споживача для просування товарів і послуг на ринку збуту.
Реклама є найпереконливішим і найдешевшим способом поінформувати потенційних споживачів про певний товар або певну послугу.
Реклама є частиною прогресу нашого суспільства, і саме тому вона постійно змінюється. Створюються нові види засобів масової інформації, зникають деякі старі види. Безперервно народжуються нові товари та послуги, а також засоби впливу на споживача.
Реклама є, насамперед, практичною справою. Якщо маркетинг спрямовує товари та послуги на зустріч потребам споживача, то реклама допомагає привернути увагу споживача до певного товару в певному місці продажу. Якщо цього не відбувається, то годі сподіватись на прибуток від цього товару або на успіх у даній галузі бізнесу.
В аналітико-дослідницькій частині дипломної роботи було проведено аналіз надання рекламних послуг ТОВ “Фабрика реклами “Рената””, аналіз ефективності надання рекламних послуг, аналіз витрат на рекламу, аналіз конкурентного середовища.
На основі матеріалів проведена обробка даних і їх узагальнення, виявлення впливу позитивних і негативних чинників, встановлена причина недоліків у роботі, оцінена можливість ТОВ “Фабрика реклами “Рената”” із підвищення ефективності напрямків рекламної діяльності.
Основні показники показали, що витрати на рекламу, надання рекламних послуг, прибутки з кожним роком скорочуються.
Враховуючи тенденцію, що склалася у ТОВ “Фабрика реклами “Рената””, можна зробити висновки про необхідність створення концепції маркетингової діяльності з метою підвищення рівня виробництва.
Проведені дослідження дали змогу визначити як міняється прибутковість від зменшення обсягу виробництва.
У проектно-рекомендаційній частині приведені обґрунтовані пропозиції щодо удосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ “Фабрики реклами “Рената””. Були внесені пропозиції щодо поліпшення організації роботи.
Запропоновано взяти на роботу менеджера з реклами, та розробити рекламну компанію фірми.
Посада менеджера з реклами передбачає різноманітну діяльність: від простого контакту з агентством за допомогою дуже великого штату, який може складатися лише із секретаря та помічника, до керівництва великим самостійним відділом із штатом 200 осіб, що виконує всю роботу з планування рекламної компанії, її творчого втілення та придбання рекламних площ і часу.
З вищенаведеного опису обов’язків менеджера з реклами у галузі застосування допоміжних засобів реклами випливає, що він повинен мати великий досвід і багато відповідних навичок. Ідеться, насамперед, про керівництво організаційним процесом, а також процесом залучення та контролювання організацій, що надають певні послуги. Це вимагає вміння керувати штатом спеціалістів і мати справу з різноманітними агентствами та постачальниками. Менеджер з реклами має розумітись на дизайні, фотографії, друкарській справі та на технологіях, які можна використовувати і які постійно розвивати.
Загалом, менеджер з реклами має бути більш обізнанім за працівників рекламного агентства, які, зазвичай, є вузькими спеціалістами. Навіть співробітник агентства який здійснює певний проект, знає та вміє не так багато, як менеджер з реклами, що керує рекламним відділом фірми.