Зразок роботи
ВСТУП
Ефективна рекламна діяльність є найважливішим засобом досягнення цілей стратегії маркетингу у цілому й комунікаційної стратегії зокрема.Реклама як показове явище сучасного комунікативного простору становить собою важливусферу діяльності. Вона входить у життя сучасноїлюдини-споживача, перебираючи на себе функціїчинника, який не лише значною мірою визначає економічну сферу життя суспільства, а такожвідбиває і формує масову свідомість і культуру.
Рекламна діяльність – це складний, багатоступінчастий процес, що потребує значних витрат фінансових, матеріальних та інтелектуальних ресурсів, оскільки реклама – є важливою складовою бізнесу. Рекламна діяльність являє собою систему взаємозалежних рекламних заходів, що охоплюють певний період часу й передбачають комплекс застосування рекламних коштів для досягнення рекламодавцем конкретної маркетингової мети. Закордонний і вітчизняний досвід в області реклами показує, що комплексне й послідовне проведення рекламних заходів, розроблених з урахуванням маркетингової стратегії, дає значно більший ефект, чим окремі, не зв’язані між собою загальною метою й роз’єднані в часі.
Актуальність дослідження теми даної роботи обґрунтована різким збільшенням обсягу рекламної інформації у сучасному суспільстві. Значення сучасної реклами в тому, що вона стала невід'ємною і активною частиною комплексної системи маркетингу, рівень розвитку якої визначає якість і ефективність рекламно-інформаційної діяльності підприємства та її відповідність новим вимогам світового ринку.Реклама починає набувати цінності не тільки тому, що забезпечує успішну практичну маркетингову діяльність, але й сама по собі як незалежна структура з конкретними функціями і цілями.
Метою випускної бакалаврської роботи єобґрунтування теоретико-практичних основорганізації рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд».
Досягнення цієї мети передбачає розв’язання низки завдань:
– Вивчення основних принципів організації рекламної діяльності на підприємстві в сучасних умовах, структури і особливостей існуючих форм і систем рекламної діяльності;
– Дослідження методичних підходів до оцінювання ефективності рекламної діяльності
– Дослідження організаційно-економічній діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»;
– Оцінювання організації комунікаційної політики підприємства
– Аналіз ефективності рекламної діяльності підприємства
– Вивчення особливостей рекламної діяльності, яка проводиться на досліджуваному підприємстві;
– Розробка практичних рекомендацій, щодо вдосконалення організації рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд».
Об’єктом дослідження є процес організації рекламної діяльністі на ТОВ «Сільпо-Фуд».
Предметом дослідження— теоретичні та практичні аспекти організації рекламної діяльності на ТОВ «Сільпо-Фуд» та напрями її удосконалення.
Серед зарубіжних дослідників , наукові праці яких зорієнтовані на вирішення питання підвищення ефективності рекламної діяльністі сучасних підприємств, слід віднести : Дж. Бернетта, Ф. Котлера, С. Моріарті, У. Уельс, Л. Германова, Н. Добробабенко, І.Гольман, Я. Рожков, П. С. Зав'ялов, М. Н. Айзенберг, Л.Н.Хромов та інші. Серед вітчизняних автори - як О. С. Братко, Т. І. Лук’янець, Є. В. Ромат, Т. М. Морозенкович, О. О. Куликова, Н. А. Лис, С. М. Сергієнко, А. Т. Саєнко, Н. М. Перевізник, В. В. Федоренко та інші.
Місце і роль реклами визначаються у цих розробках як найважливіші важелі маркетингової системи, головна функція яких полягає у забезпеченні гнучкого комунікативного зв’язку між виробництвом та споживанням.
У своїх працях автори досягли певних результатів у дослідженні теорії та практики рекламної діяльності і зокрема господарської діяльності рекламного агентства. Але є ще питання дискусійного характеру, а також такі, що потребують подальшої розробки з урахуванням сучасних тенденцій розвитку основних сфер суспільного життя.
Для досягнення поставленої у роботі мети було використано наступні методи дослідження: системний підхід - для визначення складових рекламної діяльності підприємств і обґрунтування їх зв’язку; аналізу і синтезу - для деталізації об’єкту дослідження внаслідок розподілу його на окремі складові; спостереження; розрахунок витрат на рекламну діяльність - для конкретизації суми фінансових показників рекламної діяльності підприємства.
Інформаційною базою дослідження з'явилися статистичні дані Державного комітету статистики України і його органів, внутрішня документація ТОВ «Сільпо-Фуд», результати самостійно проведених досліджень підприємства.
Практична значущість отриманих результатів полягає в узагальненні науково-теоретичних і розробці практичних положень щодо вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд».