0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:27837)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2009
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
I рівень Завдання №1. Розподілите нижче приведені бажання по наступних поняттях:, потреба, запит, обмін Бажання: автомобіль ЗАЗ 1102, подивитися телевізор, задовольнити спрагу, поділитися інформацією, прочитати газету, 3-х кімнатної квартири в «тихому центрі», десерту, сховатися від дощу холоду і вітру, безпеки руху транспорту, дізнатися нову інформацію, шуби нірки, телевізора SONY 2134, прочитати журнал «Наталі», квартири, швидкого пересування по місту, поговорити з Кравчуком, мінеральної води Завдання № 2. Які географічні сегменти виберуть середнє підприємство з виробничий-збутовою потужністю в 3 млн. од. у рік і мале підприємство з потужністю в 500 тис. од.? Параметри сегментів ринку Сегменти Ємкість ринку, тис. од. Число конкурентів Їх частка у сегменті, % Середня норма прибутку, % Ціна за од, грн 1 8 500 5 2 6 000 6 3 4 500 2 4 1 000 1 Завдання № 3. Фірма планує випускати наручні годинники. Для проведення сегментації ринку використано чотири ознаки з двома градаціями кожен: вік (діти, дорослі), стать (чоловіча, жіноча), дохід (високий, низький), рід занять, точніше, тип праці (інтелектуальний, фізичний) Визначите число сегментів, на яких може працювати фірма Завдання № 4. У фотомагазині відбулася виставка-продаж. Була запропонована новинка - електронний фотоапарат з пристроєм демонстрації знімків на екрані телевізора. У широкому асортименті продавалися звичайні фотоапарати, а також змінні фотооб'єктиви, штативи, фотоплівка, фотопапір і т.п. Була організована обробка плівок і друкування знімків із знижкою в 25% при пред'явленні чека на куплений в магазині фотоапарат. За низькою ціною продавався фотоапарат "для школярів молодших класів". Вкажіть, які товари відносяться до класу товарів-лідерів, які - до товарів-локомотивів, товарів підтримки, зазивних товарів Завдання № 5. Прийміть рішення по вибору каналу руху товару, користуючись критерієм ефективності (затратоотдачи); розрахунки в тис. грн.: канал нульового рівня - витрати, пов'язані із змістом і експлуатацією власної роздрібної торгової мережі, - 150; витрати обігу (оптово збутові і роздрібні) - 100; прибуток від реалізації товарів - 500; однорівневий канал (прямі зв'язки з роздрібною торгівлею) - витрати обігу (оптово збутові, транзитні) - 60; прибуток - 300; дворівневий канал (виробник продає товар оптовому посередникові) - витрати обігу (збутові) - 40; прибуток Завдання № 6. Оптовий торговець, зазвичай, продає 5000 одиниць товару в місяць. З моменту замовлення товару до його отримання на складі проходить два місяці. У зв'язку з нерівномірним попитом оптовик тримає додатковий резервний запас товару в 1000 одиниць. Визначите розмір мінімального запасу товару II рівень Завдання № 7. У кампанію “Sunny” входять чотири фірми: «А», «В», «С» и «Д». Дані про їх роботу приведені в таблицях Об'єм продажів фірм по роках (тис. грн.) Фірма «А» Фірма «В» Фірма «С» Фірма «Д» 2005 450 2006 500 2007 700 Відносна частка товарів фірми на ринку в % Фірма «А» Фірма «В» Фірма «С» Фірма «Д» 15 На основі приведених факторів необхідно визначити місце кожної фірми в матриці «БКГ» Завдання № 8. Розрахуйте ємкість ринку певного товару за наступними даними: чисельність споживачів в сегменті - 875 тис. чіл.; рівень споживання в базисному році склав 80 од. у рік; поправка на еластичність попиту складає скорочення в 2 од. на 1 % зростання цін (за прогнозом в поточному році ціна виросте на 3%); за даними обстеження у населення є 10 млн. од., причому фізичний знос складає в середньому 40% наявності, а моральний - 10%. Відомо, що нетоварне споживання цього товару досягає 25 млн. од Завдання № 9. Традиційно застосовуючи витратний метод ціноутворення, власник кіоску отримує 20% прибутку до витрат. Закупівельна ціна товару А - 2 грн/ од., товару Б - 20 грн/ кг. Об'єм закупівель товару А - 2 тис. шт., товару Б - 100 кг. Транспортні витрати - 2 грн, вартість оренди - 100 грн в день, заробітна плата продавця - 100 грн. в тиждень. Товар передбачається продати за тиждень. Потрібно визначити продажні ціни товарів Завдання № 10. Товар продається в умовах чистої конкуренції. Загальний попит на товар великий, виробничі потужності підприємства повністю завантажені. Ціна на ринку рівна 16 грн. Витрати підприємства на виріб складають 12 грн. (6 - прямі матеріальні витрати, 4 - зарплата, 2 -постоянные витрати). Продажі на ринку вимагають витрат у розмірі 2 грн. на виріб. Який максимальний прибуток може одержати підприємство з продажу 1000 од.? Завдання № 11. За наступними даними визначите ефективність реклами (віддачу від 1 грн., вкладеної в рекламу) за умови, що приріст прибутку компанії склав 825 тис. грн. Витрати на рекламу склалися таким чином. Рекламне оголошення в пресі: тариф на 1 см2 газетної площі - 250 грн.; оголошення загальною площею 140 см2. Телевізійна реклама: тариф за 1 мін демонстрації по TV - 8 тис. грн./хв.; п'ять днів показу по 5 хв. Пряма поштова реклама: розіслано 100 тис. рекламних листівок; виготовлення -1 грн./шт.; розсилка - 1 грн./штука Завдання № 12. Магазин з продажу каві продає 2500 упаковок в місяць. Ціна кожною складає 20 грн. Закупівельні і транспортні витрати на одну закупівлю складають 200 грн. Розраховані складські витрати складають 400 грн. постійно плюс 10% середній вартості складського запасу. Як часто необхідно закуповувати каву, якщо її термін зберігання 1 місяць. Раніше закупівлі проводилися двічі в місяць
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову