0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:28543)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 20
Рік виконання: 2011
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
1. Охарактеризувати і визначити як впливають на основні напрямки маркетингових досліджень фактори внутрішнього і зовнішнього середовища фірми, контактна аудиторія 2. Класифікація та характеристика ринків 3. Виберіть товар (або групу товарів), з якими ваша фірма вийде на ринок. Проведіть сегментацію ринку і оцініть ємність вибраного сегменту його доступність, інформаційну насиченість,прибутковість, захищеність від конкуренції. Дайте прогноз вашої фірми, на випадок, коли товар, що випускається починає старіти
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову