0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Цілі системи маркетингу (ID:28792)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 22
Рік виконання: 2010
Вартість: 5
Купити цю роботу
Зміст
Тема: Цілі системи маркетингу Вступ 1. Сутність маркетингу як системи 2. Основні цілі системи маркетингу 3. Характеристика цілей системи маркетингу Висновки Список використаної літератури В основі поняття "маркетинг" (англ. marketing) лежить термін "ринок" (англ. market). Це поняття в найбільш загальному виді припускає ринкову діяльність. Під маркетингом розуміється такий вид ринкової діяльності, при якому виробником використовується системний підхід і програмно-цільовий метод вирішення господарських проблем, а ринок, його вимоги і характер реакції є критерієм ефективності діяльності. Маркетингова діяльність повинна забезпечити: " надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок, структурі і динаміці конкретного попиту, смаках і перевагах покупців, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування фірми; " створення такого товару, набору товарів (асортименту), що більш повно задовольняє вимогам ринку, чим товари конкурентів; " необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфери реалізації. Основні стратегічні цілі: визначення стратегії поведінки фірми на ринку; вибір і освоєння цільових ринків; створення нових товарів, збутових і комунікаційних маркетингових систем. Основні тактичні цілі: виявлення існуючих і потенційних бажань споживачів та попиту на товар і на цій основі обґрунтування доцільності їх виробництва; організація НДДКР з урахуванням вимог ринку для створення нової продукції, її модифікації, узгодження її споживчих властивостей з потребами ринку; планування й координація виробничої, збутової й фінансової діяльності ринку з урахуванням умов ринку; організація та вдосконалення системи й методів збуту продукції; реалізація маркетингової політики ціноутворення; здійснення заходів щодо маркетингових комунікацій; аналіз маркетингової діяльності.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову