0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА з дисципліни: «Маркетинг промислового підприємства» на тему: «Дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства» (на прикладі ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп») (ID:295176)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність маркетингу промислового підприємства, предмет, об’єкт, принципи та завдання 5 1.2 Стратегії та концепції маркетингу промислового підприємства 9 1.3 Особливості маркетингової діяльності на промисловому ринку 16 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАТ «ПОЕЗ – КЕРНЕЛ ГРУП» 21 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності підприємства та його ринкове середовище 21 2.3 Аналіз маркетингової діяльності промислового підприємства 29 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ВИРОБНИЧОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРАТ «ПОЕЗ – КЕРНЕЛ ГРУП» 39 3.1 Розробка маркетингової стратегії у сфері виробництва 39 3.2 Формування плану маркетингу щодо реалізації обраної стратегії.........43 Висновки 46 Список використаних джерел………………………………….. Додатки 51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В умовах сучасного ринку для одержання максимального успіху в середовищі конкуренції підприємствам доводиться розв'язувати багато складних питань. Досконале знання потреб споживача та виробництво товарів, що їх задовольняють – єдина можливість досягти цілей пов'язаних з задоволеністю та лояльністю споживачів, прибутком, збільшенням обсягу продажу, проникненням на нові ринки. Сучасні маркетингові здобутки дозволяють досягнути цієї мети. Впровадження промислового маркетингу в практику та розв'язання виробничо-економічних завдань має велику стратегічну важливість. Це вимагає проведення ретельних маркетингових досліджень та прийняття на їх основі обґрунтованих стратегічних рішень. Сучасна ринкова ситуація характеризується великою кількістю конкурентів у різних галузях виробництва і сфера виробництва олійноекстракційних товарів не є винятком. Об'єктом аналізу курсової роботи є ПрАТ «Полтавський олійноекстракційний завод – Кернел Груп». Предметом аналізу є промисловий маркетинг даного підприємства. Мета курсової роботи – запропонувати підприємству шляхи покращення позицій на ринку через вдосконалення маркетингової виробничої стратегії підприємства, аналізу показників його діяльності, оцінки конкурентоспроможності продукції даного промислового підприємства. Завдання: – вивчити сутність, основні принципи та завдання маркетингу промислового підприємства; – дослідити розвиток галузі та ознайомитися з відомостями про підприємство; провести аналіз техніко-економічних показників підприємства ПрАТ «ПОЕЗ – Кернел Груп»; – проаналізувати маркетингову діяльність промислового підприємства; – сформувати маркетингову виробничу стратегію підприємства; – визначити позиції виробничої стратегії даного підприємства щодо його стратегічних бізнес-одиниць; – запропонувати шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства за допомогою формування маркетингової виробничої стратегії.