0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА на тему Розвиток маркетингу промислового підприємства (на прикладі ПАТ «Фірма «Полтавпиво») (ID:295177)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 77
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу промислового підприємства 4 1.1 Суть маркетингу промислового підприємства та його елементи. 5 1.2 Поняття стратегічного планування та особливості формування стратегії маркетингу промислового підприємства. 14 Розділ 2. Аналіз маркетингу промислового підприємства 23 2.1 Загальна характеристика підприємства та його зовнішнього середовища. 23 2.2 Економічний аналіз діяльності підприємства ПАТ «Фірма «Полтавпиво» 34 2.3 Аналіз маркетингової діяльності промислового підприємства 44 Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення промислового маркетингу ПАТ «Фірма Полтавпиво» 65 3.1 Формування маркетингової виробничої стратегії підприємства 65 Висновки 70 Список використаних джерел 75 Додатки 77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Сучасний український ринок стає все більш насиченим, диференційованим, динамічним і конкурентним. Боротьба за споживача ставить постійно зростаючі вимоги до всіх учасників ринку, й особливо до промислових підприємств. Активна діяльність на ринку вимагає безперервного вивчення запитів споживача та гнучкої реакції на зміни ринку. За таких умов підвищення значення маркетингу в процесі стратегічного управління розвитком підприємства останнім часом є все більш очевидним. Підприємство здійснює економічну діяльність для реалізації соціальних та економічних цілей, управління його функціонуванням неможливе без урахування чинників внутрішнього і зовнішнього середовища. Єдиним управлінським інструментом, здатним ураховувати ці зміни, акцентуючи увагу на тих або інших особливостях підприємства як суб’єкта та об’єкта виробничої діяльності, є маркетинг. Сучасний розвиток підприємства можливий лише на основі маркетингу, оскільки підприємство ефективне тільки в разі його корисності для споживачів, зв’язок з якими якраз і є однією з головних функцій маркетингу. В умовах загострення конкуренції, консолідації виробничих, інформаційних, фінансових, людських та особливо маркетингових ресурсів розвиток маркетингової діяльності стає об’єктивною необхідністю для сучасного підприємства, умовою його виживання в жорстких, динамічних ринкових умовах. Адже конструктивний аналіз та дослідження ринку, визначення перспектив розвитку підприємства на даному ринку, аналіз внутрішнього середовища стають підґрунтям розробки як маркетингової стратегії так і загальної стратегії підприємства, що забезпечує підприємству найбільш ефективну діяльність на тому чи іншому етапі його життєвого циклу. Метою даної курсової роботи є теоретичне і практичне дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства на товарному ринку на прикладі обраного нами підприємства, а саме ПАТ «Фірма Полтавпиво», та обґрунтувати висновки щодо становища підприємства на ринку та прихильність споживачів до нього. Об’єктом даної курсової роботи є базове промислове підприємство ПАТ «Фірма Полтавпиво», що займається виробництвом алкогольних та безалкогольних газованих напоїв. Предметом даної курсової роботи є маркетингова діяльність промислового підприємства ПАТ «Фірма Полтавпиво» на ринку алкогольних та безалкогольних газованих напоїв Полтавської області. Завдання курсової роботи: 1. Охарактеризувати ринок на якому працює підприємство. 2. Надати повну характеристику досліджуваного підприємства та його головних конкурентів на ринку. 3. Провести аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваного підприємства. 4. Провести аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємства. 5. Проаналізувати маркетингову діяльність промислового підприємства. 6. Сформулювати висновки за результатами проведених досліджень.