0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ з переддипломної практики на ТОВ «АВК Прес» (ID:295178)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 52
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЛЬНІСТЮ ТОВ «АВК ПРЕС»………...........................4 1.1. Призначення підприємства та його організаційна структура управління ………………………………………………………………………….4 1.2. Організація маркетингу на підприємстві …………………………......7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АВК ПРЕС»............................................................................9 2.1. Аналіз основних показників виробничої та господарської діяльності підприємства………………………………………………………………………..9 2.2. Основні напрями маркетингової діяльності та конкурентні позиції підприємства на ринку …………………………………………………………...20 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ТОВ «АВК ПРЕС»……………………………………………………………………………...30 3.1. Розробка товарно-збутової політики підприємства………………....30 3.2. Удосконалення виробничо-збутової діяльності підприємства……..41 Висновки……………………………………………………………………47 Список використаних джерел……………………………………………..49 Додатки……………………………………………………………………...52
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Переддипломна практика є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах. Вона розглядається як форма адаптації студентів до умов та характеру майбутньої роботи і проводиться протягом двох тижнів, що визначено навчальним планом. Під час цієї практики поглиблюються і закріплюються теоретичні знання зі спеціальних та загальноекономічних дисциплін, збирається й опрацьовується матеріал для написання дипломної роботи. Головною метою переддипломної практики є підготувати магістра до якісного виконання функцій викладача з маркетингу у вищому навчальному закладі, сформувати у нього вміння застосовувати набуті теоретичні знання у практичній, навчальній, методичній та науковій роботі. Завданнями виробничої практики є: – практична підготовка студентів до самостійної роботи на одній із відповідних посад із спеціальності «Маркетинг»; – поглиблення і засвоєння знань із маркетингу, маркетингового менеджменту, стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень, галузевого маркетингу, реклами та PR, управління логістикою, бренд-менеджменту; – засвоєння практичних навиків роботи; – накопичення досвіду самостійної роботи згідно з вибраним фахом; – збір та опрацювання фактичного матеріалу для написання дипломної роботи магістра.