0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВА РОБОТА НА ТЕМУ « Розвиток маркетингу промислового підприємства» (на прикладі ПАТ "Полтавський завод медичного скла" ) (ID:295199)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 62
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ.........................................................................................................................3 I. Маркетинг промислового підприємства…….................................................5 1.1. Сутність завдання і тенденції розвитку маркетингу промислового підприємства.............................................................................................5 1.2. Особливості промислового маркетингу ..............................................9 II. Аналіз промислового маркетингу ПАТ «Полтавський завод медичного скла»...................................................................................................................20 2.1. Загальна характеристика підприємства ……………………...…….20 2.2. Техніко – економічні показники діяльності підприємства................26 2.3. Аналіз комплексу промислового маркетингу підприємства….........34 3. Рекомендації щодо вдосконалення промислового маркетингу ПАТ «Полтавський завод медичного скла»…………………………………………...51 3.1. Формування стратегії промислового маркетингу підприємства …..51 3.2. Реалізація стратегічного плану маркетингу промислового підприємства ………………………………………………………………..........53 Висновки................................................................................................................56 Список використаних джерел…..........................................................................60 Додатки………………………………………………………………….………..62
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Маркетинг - одна з основних дисциплін, які досліджують ринок. Основним діячем ринку є підприємство. Навчатися й уміти управляти маркетингом необхідно, передусім, для досягнення першочергових завдань як-от отримання прибутку, зростання обсягу збуту, збільшення частки ринку. Будь-якому підприємству треба знати, як описати ринок та розбити його за сегменти; як оцінити потреби, запити, й переваги споживачів на рамках цільового ринку; як сконструювати і випробувати його товар із "потрібними при цьому ринку споживчими властивостями; як за допомогою ціни донести її до споживача ідею цінності товару; як вибрати умілих посередників, щоб товар виявився добре представленим; як рекламувати й рухати товар, щоб споживачі знали його й хотіли придбати. Промисловий маркетинг — це вид діяльності у сфері матеріального виробництва та промислових послуг, спрямованої на задоволення потреб підприємств, установ та організацій у сировині, матеріалах, комплектуючих виробах, устаткуванні, послугах через обмін, а також на підвищення ефективності виробництва та збуту товарів виробничого призначення (ТВП) шляхом дослідження та задоволення попиту на промислову продукцію та промислові послуги [7,с 5]. У даній курсовій роботі ми розглянемо маркетинг промислового підприємства по виробництву українського медичного скла, на прикладі Публічного Акціонерного Товариства « Полтавський завод медичного скла ». Мета даної курсової роботи – проаналізувати ефективність маркетингу промислового підприємства, на прикладі ПАТ "Полтавський завод медичного скла". Об’єктом дослідження є промисловий маркетинг підприємства, на прикладі ПАТ "Полтавський завод медичного скла". Предметом дослідження єтеоритичні і методичні аспекти маркетингової діяльності підприємства ПАТ «Полтавський завод медичного скла» у сфері матеріального виробництва і промислових послуг спрямованих на формування, виявлення і задоволення потреб, як виробника так і споживача промислового ринку, а також відносин, що виникають між ними. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: Провести економічну характеристику стану господарської діяльності ПАТ «Полтавський завод медичного скла» Проаналізувати комплекс маркетингу промислового підприємства Сформувати стратегії промислового маркетингу підприємства Запропонувати заходи реалізування стратегічного плану маркетингу промислового підприємства ПАТ «Полтавський завод медичного скла»