Зразок роботи
ВСТУП
Ма́ркетинг – це діяльність, спрямована на досягнення цілей підприємств, установ, організацій шляхом формування попиту та максимального задоволення потреб споживачів.
Промисловий маркетинг як один із напрямків маркетингу займається вивченням усіх сторін діяльності організацій та установ на промисловому ринку.
Промисловий ринок протягом останніх десятиріч бурхливо зростає практично в усіх країнах світу. Зростання його масштабів і значення відображає реальні зміни в економіці, пов'язані зі збільшенням обсягів промислових послуг і розвитком таких видів економічних відносин, як інформаційний ринок, консалтинг, ринок цінних паперів, торгівля, ноу-хау, поряд з існуванням традиційного ринку суто промислового виробництва.
Промисловий маркетинг – це вид діяльності у сфері матері¬ального виробництва та промислових послуг, спрямованої на за¬доволення потреб підприємств, установ та організацій у сировині, матеріалах, комплектуючих виробах, устаткуванні, послугах через обмін, а також на підвищення ефективності виробництва та збуту товарів промислового призначення (ТПП) шляхом дослідження та задоволення попиту на промислову продукцію та промислові по¬слуги.
Предметом промислового маркетингу являються теоретичні і методичні аспекти маркетингової діяльності підприємства в сфері матеріального виробництва і промислових послуг спрямованих на формування, виявлення і задоволення потреб діячів промислового ринку, а також відносин, що виникають між ними.
При виробництві товарів виробничо-технічного призначення виробник орієнтується на конкретного кінцевого споживача, що викликає необхідність прямих взаємин з покупцем товару, які здійснюються в більшості випадків за допомогою попередніх замовлень або заздалегідь узгоджених постачань.
Основні завдання промислового маркетингу:
комплексний аналіз ринку з метою виявлення і формування попиту на товари промислового призначення;
організація інноваційної діяльності на основі науково-дослідницьких і конструкторських робіт (НДКР);
планування виробничої, закупівельної, сервісної, збутової та фінансової діяльності;
планування маркетингової політики цін;
планування логістичної діяльності;
створення ефективної системи маркетингових комунікацій;
аудит результатів маркетингової діяльності.
Метою даної курсової роботи є набуття навиків самостійного збору та аналізу нових даних, які характеризують головні напрями дій товаровиробника чи наявність у нього обдуманих принципів поведінки відносно товару і способів задоволення потреб споживачів.
ПАТ «Кременчукм’ясо» – один з лідерів серед виробників ковбасних виробів та м’ясних делікатесів. Основні переваги – широкий асортиментний ряд, стабільну якість, високі смакові якості та конкурентоспроможні ціни. Багато видів продукції не мають аналогів, завдяки розробкам ексклюзивних рецептів із застосуванням оригінальних спецій.
В даний час у нашій країні виробляється понад 250 найменувань ковбасних виробів. До них відносять такі види: фаршировані ковбаси, варені ковбаси, сосиски, сардельки, м'ясні хліба, ліверні, кров'яні ковбаси, паштети, сальтисон, холодці, напівкопчені ковбаси, варено-копчені ковбаси, сирокопчені та сиров'ялені ковбаси.
При виробництві продукції даної торгової марки використовується виключно високоякісну м'ясну сировину, добірні спеції і безпечні види оболонок. Власні виробничі лабораторії постійно проводять аналіз якості вхідної сировини та готової продукції.