0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Курсова робота з дисципліни: «Маркетинг послуг» на тему: «Розвиток маркетингу послуг на прикладі ТОВ «Нова пошта»» (ID:295214)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 5 1.1. Сутність та формування маркетингу послуг як науки 5 1.2. Структура та класифікаційні характеристики маркетингу послуг 10 1.3. Перспективи розвитку маркетингу послуг в Україні 17 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «НОВА ПОШТА» 21 2.1. Загальна характеристика організації та її ринки збуту 21 2.2. Аналіз техніко-економічних показників ТОВ «Нова пошта» 25 2.3. Дослідження маркетингу послуг підприємства 28 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ОРГАНІЗАЦІЇ 34 3.1. Заходи щодо поліпшення маркетингу послуг 34 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сфера послуг, являючи собою складний багатоплановий механізм, є однією з найбільш перспективних галузей сучасної економіки, що охоплює широке коло діяльності: від торгівлі і транспорту до освіти і страхування. Ресторани та готелі, перукарні та ремонтні майстерні, спортивні клуби та навчальні заклади, туристичні фірми, аудиторсько-консалтингові компанії, банки, поліклініки, санаторії, будинки відпочинку, музеї, кінотеатри, театри - все це відноситься до сфери послуг. Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдань максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг. Актуальність обраної теми пояснюється лише тим, що галузь дії маркетингу останнім часом динамічно розвивається, з'являються нові види діяльність у маркетингу. Отже, з'явилося поняття маркетингу послуг, яке передбачає під собою процес розробки, просування та її реалізації послуг сервісною організації та зробити правильний вибір. Об'єктом дослідження в даній роботі є ТОВ «Нова пошта». Предметом дослідження є маркетинг послуг цієї організації, особливості маркетингової діяльності для підприємства. Метою даного курсового проекту є вивчення маркетингу послуг з прикладу обраного підприємства. Для досягнення даної мети необхідні ряд поставлених завдань: - вивчити сутність, особливості, характеристику і відмінності маркетингу послуг; - дослідити маркетинг послуг ( на прикладі ТОВ «Нова пошта») - запропонувати заходи щодо вдосконаленню маркетингу послуг для підприємства. Основний метод наукового пізнання, застосовуваний у розкритті питання маркетингу послуг, стане метод, використаний на теоретичному і емпіричному рівнях дослідження. Тобто, аналіз, порівняння, спостереження. Під час написання теоретичної частини буде використано роботи Гренрооса, Бейтсона, Біттнера та інших.