Зразок роботи
ВСТУП
Сфера послуг, являючи собою складний багатоплановий механізм, є однією з найбільш перспективних галузей сучасної економіки, що охоплює широке коло діяльності: від торгівлі і транспорту до освіти і страхування. Ресторани та готелі, перукарні та ремонтні майстерні, спортивні клуби та навчальні заклади, туристичні фірми, аудиторсько-консалтингові компанії, банки, поліклініки, санаторії, будинки відпочинку, музеї, кінотеатри, театри - все це відноситься до сфери послуг.
Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдань максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг.
Актуальність обраної теми пояснюється лише тим, що галузь дії маркетингу останнім часом динамічно розвивається, з'являються нові види діяльність у маркетингу. Отже, з'явилося поняття маркетингу послуг, яке передбачає під собою процес розробки, просування та її реалізації послуг сервісною організації та зробити правильний вибір.
Об'єктом дослідження в даній роботі є ТОВ «Нова пошта».
Предметом дослідження є маркетинг послуг цієї організації, особливості маркетингової діяльності для підприємства.
Метою даного курсового проекту є вивчення маркетингу послуг з прикладу обраного підприємства. Для досягнення даної мети необхідні ряд поставлених завдань:
- вивчити сутність, особливості, характеристику і відмінності маркетингу послуг;
- дослідити маркетинг послуг ( на прикладі ТОВ «Нова пошта»)
- запропонувати заходи щодо вдосконаленню маркетингу послуг для підприємства.
Основний метод наукового пізнання, застосовуваний у розкритті питання маркетингу послуг, стане метод, використаний на теоретичному і емпіричному рівнях дослідження. Тобто, аналіз, порівняння, спостереження.
Під час написання теоретичної частини буде використано роботи Гренрооса, Бейтсона, Біттнера та інших.