0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КУРСОВАРОБОТА з дисципліни: «Маркетинг промислового підприємства» на тему: «Розвиток маркетингу промислового підприємства» (на прикладі ВКФ „ТІКО-Престиж”) (ID:295229)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1 Сутність маркетингу промислового підприємства та його основні поняття 5 1.2 Планування маркетингу на промисловому підприємстві 11 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ВКФ „ТІКО-Престиж” 20 2.1 Загальна характеристика підприємства 20 2.2 Маркетинг промислового підприємства концепції 7р 21 2.3. Портфельний аналіз підприємства 27 2.4 Аналіз конкурентних можливостей підприємства 31 2.5 Порівняльна оцінка якості товарів за одиничними і комплексними показниками 37 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ВКФ „ТІКО-Престиж” 45 3.1 Рекомендації щодо удосконалення маркетингу промислового підприємства 45 ВИСНОВКИ 47 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49 ДОДАТКИ 51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Розвиток галузей промисловості зумовлений для України не тільки внутрішньою потребою, але й потребою ефективного інтегрування в міжнародний розподіл праці, що потребує підвищення конкурентоспроможності товарів, особливо в умовах вступу України в Світову організацію торгівлі, тому промисловому маркетингу на сучасному етапі потрібно приділяти величезне значення. Підприємствам доводиться розв'язувати багато складних проблем, щоб одержати максимальний успіх на ринку. Досконале знання потреб споживача та виробництво товарів, що їх задовольняють - єдина можливість досягти цілей пов'язаних з прибутком, збільшенням обсягу продажу, проникненням на нові ринки. Сучасні маркетингові технології дозволяють досягнути цієї мети. Впровадження концепції промислового маркетингу в практику, розв'язання виробничо-економічних завдань має для країни стратегічну важливість. Промисловий маркетинг - це вид діяльності, який забезпечує взаємодію підприємств з організаціями-споживачами, які купують товари і послуги для їх подальшого використання в виробництві або перепродажу іншим споживачам з метою одержання прибутку. Це вимагає проведення ретельних маркетингових досліджень для прийняття обґрунтованих господарських рішень. Гостро стоїть перед промисловими підприємствами проблема прийняття виважених стратегічних рішень щодо освоєння нового ринку, диверсифікації напрямів діяльності, виходу на ринок з новим товаром тощо. Мета даного курсового проекту - практично навчитися самостійно проводити аналіз маркетингу промислового підприємства на конкретній інформаційній базі і обґрунтувати доцільність управлінських рішень у підприємницькій діяльності фірми. [1, с. 73] В першу чергу потрібно вивчити маркетингове середовище фірми -економічний потенціал України, певного регіону, зокрема, Полтавщини, чинне законодавство відносно підприємницької діяльності, системи оподаткування, ознайомитись з фінансово-господарською і зовнішньо-економічною діяльністю фірми, на базі якої проводиться аналіз маркетингу промислового підприємства. Без виявлення проблем даної фірми в процесі її функціонування в поточному періоді, а також пов'язаних із забезпеченням перспективних цілей, неможливо визначити завдання і напрямки його проведення. Власне цілі і завдання даного дослідження виступають орієнтирами в пошуку необхідних інформаційних джерел -внутрішніх і зовнішніх. Часові межі і масштаб маркетингу промислового підприємства залежать від особливостей об'єктів вивчення, наприклад, ринку товарів довго- чи короткотривалого користування, виробничої чи невиробничої сфери, планування маркетингу промислового підприємства, проміжних чи кінцевих товарів виробничого призначення.