0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ з переддипломної практики на ПАТ «Полтавамаш» (ID:295593)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 51
Рік виконання: 2019
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………....3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПАТ «ПОЛТАВАМАШ»…...4 1.1. Історія створення, місія підприємства, форма власності, основні стратегічні цілі і задачі…………………………………………………………………4 1.2. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємства…………………………………………..................................................12 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ПОЛТАВАМАШ»…………………………………………………………………...23 2.1. Оцінка елементів маркетингу підприємства……………………………..23 РОЗДІЛ 3. НАУКОВО-ДОСЛІДНА ЧАСТИНА ЗВІТУ: «НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВИРОБНИЧОГО МАРКЕТИНГУ ПАТ «ПОЛТАВАМАШ»»………………………………………………………………….34 3.1. Формування маркетингової виробничої стратегії ПАТ «Полтавамаш».34 3.2. Удосконалення маркетингової діяльності ПАТ «Полтавамаш»……….39 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….47 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………...48 ДОДАТКИ………………………………………………………………………51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Переддипломна практика студентів вищих навчальних закладів України є невід’ємною складовою підготовки майбутніх магістрів з маркетингу, що спрямована на закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами протягом навчання, набуття і удосконалення професійних практичних навичок та умінь, здібностей і рис маркетолога. Головною метою переддипломної практики є вивчення виробничо- господарської діяльності підприємства, роботи служб та підрозділів, закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань з теоретичних дисциплін, набуття практичних навичок, ознайомлення безпосередньо на підприємстві, установі з виробничим процесом і особливостями маркетингової діяльності, а також збір фактичного матеріалу для виконання дипломної роботи магістра. Завданнями переддипломної практики є:  оволодіння студентами сучасними методами, формами організації управління маркетинговою діяльністю;  формування знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних ринкових і виробничих умовах;  виховання потреби систематичного підвищення своїх знань і творчого застосування їх в практичній діяльності;  вивчення досвіду і методів організації маркетингової діяльності на підприємстві;  поглиблення та закріплення теоретичних знань з формування та управління складовими маркетинг-міксу (комплексу маркетингу);  вивчення системи основних показників роботи маркетингових служб підприємства;  засвоєння практичних навиків роботи та накопичення досвіду самостійної роботи згідно з обраним фахом;  збір, обробка, аналіз та систематизація необхідних матеріалів для написання звіту, а згодом випускної роботи бакалавра.