0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота бакалавра "Моделювання маркетингової діяльності підприємств в умовах цільового ринку ПрАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР» (ID:295599)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 102
Рік виконання: 2019
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОДЕЛЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ …………………………………………………..6 1.1. Сутність моделювання маркетингової діяльності підприємств…..………….6 1.2. Різновиди моделей маркетингової діяльності підприємств………………...16 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ІСНУЮЧОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР»………………..34 2.1. Загальна характеристика підприємства та його ринків збуту………………34 2.2. Аналіз економічних показників діяльності підприємства………………......40 2.3. Аналіз моделі маркетингової діяльності підприємства..................................51 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ЕЛЕКТРОМОТОР»…………………..……................................................80 3.1. Пропозиції щодо побудови моделі визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства............................................................................................80 3.2. Розробка моделі оцінки економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства та складових комплексу маркетингу……………………………..85 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………..91 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….……………………………95 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………102
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У сьогочасному світі недостатньо знати загальні поняття економіки та маркетингу, необхідні нові, креативні ідеї, неординарні погляди, підходи. Моделювання маркетингу є основним інструментом функціонування підприємств у ринковому середовищі. Розмаїтість видів моделювання, використовуваних у маркетингу, характеризує не принципово нові типи моделей, а, скоріше, сфери, напрямки, рівні, можливості, особливості застосування. Під моделюванням маркетингу розуміють головним чином набір заходів, спрямованих на моделювання ринку, обсягів продажів, прогнозування попиту, прибутку, дій конкурентів тощо. Особливість цих методів полягає у створенні системи альтернативних рішень, з якої можна вибрати оптимальне рішення, з метою виявлення нових потреб ринку й визначення нових напрямків у виробництві для їхнього найкращого задоволення. Тому вибір і прийняття маркетингових рішень на основі наукових методів і економіко-математичного моделювання є актуальним напрямком у дослідженні економіки. Маркетингова діяльність на основі економіко-математичного моделювання включає широке використання методів формальної математики й логіки для кількісного виміру попиту та пропозиції, моделювання відносин зі споживачами, формалізацію розбиття ринку на цільові сегменти, регулювання споживчого вибору, моделювання процесів побудови конкурентних переваг. Метою даної випускної роботи є дослідження теоретичних та методичних засад моделювання маркетингової діяльності підприємств в умовах цільового ринку. Виходячи із мети даної роботи, можна сформулювати такі її завдання: – розкрити теоретичні основи моделювання маркетингової діяльності підприємств; – дослідити господарську діяльність та проаналізувати існуючу модель маркетингової діяльності підприємства; – розробити пропозиції щодо удосконалення існуючої моделі маркетингової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ПрАТ «Електромотор». Предметом дослідження даної роботи є комплекс методів та моделей маркетингової діяльності підприємства. Проблеми моделювання маркетингової діяльності підприємства набули актуальності, особливо в останні роки, при швидкому розвитку інформаційних технологій, і є предметом багатьох наукових досліджень як вітчизняних, так і закордонних вчених, серед яких найбільш відомі Беляєвський І. К., Борисов В.В., Брискін І. І., Войчак А. В., Голубков Е. П., Діксон Р., Дункан Г., Єгоров А. Ю., Єжова Л. Ф., Иен Л., Котлер Ф., Ламбен Ж.-Ж., Маркова Н.О., Макаренко Т. І., Ромат Є. В., Саммер А., Сестр Г., Старостіна А. О., Тєлєтов О.С., Турченюк М. О., Хершген Х., Черчилль А., Федосєєв В. В., Фелькер Р. та ін. Разом з тим, слід зазначити, що в недостатньо повній мірі приділяється увага моделюванню маркетингової діяльності підприємства, які б враховували особливості діяльності підприємств, що випускають продукцію виробничого призначення. Це твердження особливо стосується специфіки прогнозування попиту на зазначену продукцію. Таким чином, виникає необхідність розробки та впровадження методів та моделей, адаптованих до умов функціонування на підприємствах. Теоретичною основою роботи стали праці вчених та закони України, дані Держкомстату та надана підприємством фінансова та бухгалтерська звітності, дані щодо випуску та реалізації продукції за 2016 – 2018 роки. У процесі дослідження використовувались абстрактно-логічні та математичні методи прогнозування; методи теорії імітаційно-динамічного моделювання ринку; економіко-статистичні методи обробки даних для виявлення стану маркетингу на підприємстві. Структура роботи: робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків.