0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Розробка плану дослідження: визначення об’єкта дослідження та обсягу вибірки. Види вибірок. 2. Процес товароруху (на прикладі ПрАТ «Санта Україна»). 3. Розробка плану PR-стратегії (зв’язків з громадськістю) (ID:296434)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2017
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Розробка плану дослідження: визначення об’єкта дослідження та обсягу вибірки. Види вибірок. 2. Процес товароруху (на прикладі ПрАТ «Санта Україна»). 3. Розробка плану PR-стратегії (зв’язків з громадськістю) Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову