0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування товарної політики підприємства (на прикладі конкретного підприємства) (ID:298195)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 121
Рік виконання: 2020
Вартість: 4500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні основи формування товарної політики підприємства 1.1. Характеристика діяльності підприємства 1.2. Аналіз ринку будівельної промисловості та визначення управлінської проблеми 1.3 Формулювання проблеми маркетингового дослідження, робочих гіпотез та пошукових питань РОЗДІЛ 2. Аналіз формування товарної політики підприємства 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства 2.2. Визначення типу дослідження, методів збору первинної та вторинної інформації 2.3. Застосування методу «таємний покупець» при проведенні маркетингових досліджень, анкетування та інформаційна бесіда РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення формування товарної політики підприємства 3.1. Інструменти збору первинних даних 3.2. Розрахунки та результати обробки даних 3.3. Пропозиції щодо удосконалення формування товарної політики підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
перевірка на плагіат больше 80%, була зроблена від А до Я,з додатками,рецензією,ілюстративним матеріалом, доповіддю на захист,але в останній момент була відмінена і замість неї потрібно було публікувати статтю в науковому журналі. Дана робота ще ніким не захищалась. За потреби є вже готовий 4 розділ "Охорона праці".