0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова проблема підприємства на прикладі ТОВ «Сільськогосподарське підприємство «Злато Таврії» (ID:303603)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2019
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1. Тенденції та проблеми розвитку маркетингу в Україні. 5 2. Проблема маркетингу на прикладі ТОВ «Сільськогосподарське Підприємство Злато Таврії» 8 2.1. Загальна характеристика ТОВ «СП «Злато Таврії» 8 2.2. Особливості та проблеми маркетингу на сільськогосподарському підприємстві 9 3. Проведення SWOT аналізу підприємства ТОВ «СП« Злато Таврії» 17 Висновки та пропозиції 20 Список використаної літератури 23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Цілі існування агропромислового підприємства пов’язуються з виконанням основних функцій маркетингу, які полягають в: - націленості на ринок збуту; - пристосуванні до специфічних ринкових умов, які постійно змінюються; - організації системи продажу продукції, яка була б максимально ефективною; - орієнтації на досягнення комерційного успіху в довгостроковій перспективі. На даний момент ринок сільськогосподарської продукції розвивається нестабільно, ціни на продукцію значно коливаються, для рентабельного існування галузі потрібний професійний підхід, але висококваліфікованих кадрів важко залучити до сільського господарства, що негативно діє на сам процес розвитку галузі. Проаналізувавши тенденції розвитку ринку сільськогосподарської продукції в Україні ми можемо відзначити, що виробництво продукції ТОВ «СП «Злато Таврії» здатне задовольнити існуючий попит як на території України, так і за її межами. Впровадження функцій агромаркетингу в діяльність ТОВ «СП «Злато Таврії» сприяє ефективному управлінню господарською діяльністю та успішному виході підприємства на ринок. Агропромислові підприємства використовують лише окремі функції та стратегії маркетингової діяльності, які не вимагають значних фінансових втрат та глибоких професійних знань в даній області, однак вони не дають належного довгострокового ефекту.