0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Етапи розвитку маркетингу (ID:305433)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 13
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
1. Етапи розвитку маркетингу: товарні та ринкові орієнтації, становлення маркетингового управління застосування маркетингу 2. Маркетингові цінові стратегії щодо нових товарів. Стратегія «зняття вершків» 3. Задача Проаналізувати ступінь оновлення випуску продукції у звітному році за даними таблиці 1. Показники План Факт. Кількість видів продукції 86 94 В тому числі нових видів 22 25 Обсяг виробництва продукції в гуртових цінах підприємства тис. гр. 4900 5500 В тому числі нових видів. Тис. гр. 1620 1880 Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: (068)845-40-04