0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Роль лідерів думок на визначення рівня лояльності споживача до бренда в індустрії моди. (ID:309458)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 96
Рік виконання: 2020
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА ДО БРЕНДА В ІНДУСТРІЇ МОДИ 1.1. Характеристика брендів індустрії моди 1.2. Лояльність споживачів до бренду в індустрії моди 1.3. Вплив функцій бренду в індустрії моди на лояльність споживачів РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЛІ ЛІДЕРІВ ДУМОК НА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДА ІНДУСТРІЇ МОДИ 2.1. Аналіз лояльності споживача до бренда в індустрії моди 2.2. Модель управління бренда індустрії моди 2.3. Програма лояльності споживача до бренда в індустрії моди РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ РОЛІ ЛІДЕРІВ ДУМОК НА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДА ІНДУСТРІЇ МОДИ 3.1. Оцінка порівняльної ефективності програм лояльності 3.2. Підвищення ефективності лояльності споживача до бренда в індустрії моди ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову