0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:3104)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 66
Рік виконання: 2008
Вартість: 95
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 1.1 Суть маркетингу на підприємстві – принципи, функції, концепції 1.2 Інструменти маркетингу. Збутова і цінова політика. 1.3 Етапи маркетингового дослідження Розділ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 Аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства 2.2 Аналіз цінової політики як однієї з основних складових маркетингу Розділ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 3.1 Вдосконалення збутової діяльності 3.2 Вдосконалення цінової політики. ВИСНОВКИ У роботі вирішене актуальне науково-практичне завдання щодо вдосконалення механізму господарювання промислового підприємства шляхом задіяння потенціалу маркетингу. Основні висновки та результати, отримані під час дослідження, полягають у наступному: 1) Дослідження концептуальних засад маркетингу, його видів, функцій та принципів у теорії та практиці управління організаціями свідчать, що в сучасних умовах маркетинг є складовою частиною механізму господарювання усіх суб’єктів економічних відносин. Потенціал маркетингу на промислових підприємствах – це можливості та здібності підприємства здійснювати усвідомлену, цілеспрямовану та доцільну економічну діяльність шляхом вивчення, прогнозування, забезпечення і формування свого зовнішнього і внутрішнього середовища. Ефективне розкриття потенціалу маркетингу можливе у разі використання маркетингу як інструмента надання оптимальних напрямків розвитку підприємств. 2) Дослідження стану використання маркетингу в господарській діяльності суб’єктів промислового сектора економіки свідчить, що на більшості підприємств харчової промисловості залучається лише частина потенціалу маркетингу. Це пояснюється відсутністю об’єктивних макроекономічних умов використання маркетингу як базового підґрунтя щодо економічної діяльності промислових підприємств, а також низкою суб’єктивних та об’єктивних мікроекономічних особливостей на кожному окремому підприємстві. 3) Проведено дослідження основних факторів ціноутворення на ринку хлібобулочних виробів України. Встановлено, що попит має високу цінову еластичність, витрати практично повністю визначають ціни, конкуренція між виробниками хлібобулочних виробів дедалі загострюється, кількість посередників в галузі є надмірною, а державне регулювання ціноутворення на ринку стає все більш жорстким і веде до зростання цін 4) Запропоновано загальну модель процесу управління ціновою політикою підприємства в умовах ринку. Ця модель представляє управління як циклічний процес, в якому передбачені три цикли: аналітичний, плановий та контрольний. Розроблено методичний підхід до вибору оптимального варіанту цінової політики як сукупності цінової стратегії, методу ціноутворення та заходів цінової тактики в умовах нестійкого зовнішнього середовища 5) На підставі аналізу реальної ситуації на регіональному ринку хліба на прикладі ТОВ Дельта-Сервіс запропоновані нові підходи до формування маркетинговоої стратегії, яка грунтується на ефективній ціновій і збутовій політиці підприємства з обґрунтуванням базисної ціни товару, з орієнтацією на попит в умовах ризику, з орієнтацією на конкуренцію на ринку, з урахуванням ринкових та виробничих обмежень в задачі одночасної оптимізації цін та обсягів реалізації хлібобулочних виробів. Ґрунтуючись на здійснених дослідженнях можна припустити, що впровадження отриманих результатів у практичну діяльність промислових підприємств та подальший розвиток наукових знань про маркетинг дозволить більш раціонально використовувати ресурси підприємств і забезпечить захист інтересів усіх суб’єктів ринкових відносин, що створить необхідні умови розвитку національної економіки та її інтегрування на якісно новий рівень у європейську спільноту. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову