Зміст
ЗМІСТ
Вступ..................................................................................................................4
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти дослідження споживчого ринку підприємства .................................................................................................7
1.1 Сутність та основні поняття споживчого ринку………………………………………………….................................................7
1.2 Особливості цільового ринку та основні стратегії його охоплення .....................................................................................................................................14
1.3 Принципи сегментування ринку та позиціонування товару на ринку .....................................................................................................................................19
1.4 Сучасні технології маркетингових досліджень щодо оцінки споживчого ринку підприємства .............................................................................23
Розділ 2 Аналітична оцінка споживчого ринку ТОВ «Фея» за допомогою сучасних технологій маркетингових досліджень..............................................29
2.1. Аналіз ринку, на якому функціонує підприємство………………....29
2.2. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Агропросперіс»........................................................................................................34
2.3. Вибір цільових сегментів та визначення характеристик споживачів шляхом сегментування ринку .................................................................................37
2.4. Визначення привабливості ринкових сегментів .....................................................................................................................................42
2.5. Дослідження позиції товарів підприємства на ринку .....................................................................................................................................46
Розділ 3. Розроблення пропозицій та рекомендацій щодо розширення споживчого ринку підприємства...............................................50
3.1.Визначення стратегії охоплення ринку ..............................................50
3.2. Формування рекламної кампанії «Ранні посіви з ТОВ «Агропосперіс»»…………………………………………………………………..57
3.2.1. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу................60
3.2.2 Розроблення бюджету маркетингу...................................................62
3.2.3. Розрахунок очікуваних результатів від впровадженого заходу.......64
3.2.4. Визначення показників економічної ефективності від впровадження заходу......................................................................................................................66
3.2.5. Вплив запропонованого заходу на основні показники виробничо-господарської діяльності підприємства.........................................................................................................68
Висновки ........................................................................................................70
Список використаної літератури ………………………………………..80