0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні технології маркетингових досліджень та їх адаптування до споживчого ринку (ID:318542)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 76
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ..................................................................................................................4 Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти дослідження споживчого ринку підприємства .................................................................................................7 1.1 Сутність та основні поняття споживчого ринку………………………………………………….................................................7 1.2 Особливості цільового ринку та основні стратегії його охоплення .....................................................................................................................................14 1.3 Принципи сегментування ринку та позиціонування товару на ринку .....................................................................................................................................19 1.4 Сучасні технології маркетингових досліджень щодо оцінки споживчого ринку підприємства .............................................................................23 Розділ 2 Аналітична оцінка споживчого ринку ТОВ «Фея» за допомогою сучасних технологій маркетингових досліджень..............................................29 2.1. Аналіз ринку, на якому функціонує підприємство………………....29 2.2. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Агропросперіс»........................................................................................................34 2.3. Вибір цільових сегментів та визначення характеристик споживачів шляхом сегментування ринку .................................................................................37 2.4. Визначення привабливості ринкових сегментів .....................................................................................................................................42 2.5. Дослідження позиції товарів підприємства на ринку .....................................................................................................................................46 Розділ 3. Розроблення пропозицій та рекомендацій щодо розширення споживчого ринку підприємства...............................................50 3.1.Визначення стратегії охоплення ринку ..............................................50 3.2. Формування рекламної кампанії «Ранні посіви з ТОВ «Агропосперіс»»…………………………………………………………………..57 3.2.1. Маркетингове обґрунтування запропонованого заходу................60 3.2.2 Розроблення бюджету маркетингу...................................................62 3.2.3. Розрахунок очікуваних результатів від впровадженого заходу.......64 3.2.4. Визначення показників економічної ефективності від впровадження заходу......................................................................................................................66 3.2.5. Вплив запропонованого заходу на основні показники виробничо-господарської діяльності підприємства.........................................................................................................68 Висновки ........................................................................................................70 Список використаної літератури ………………………………………..80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову