0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення маркетингової цінової політики підприємства на прикладі кооперативного підприємства "Поділля" (ID:3204)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 35
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Ціна та цінова політика як найважливіші складові економічної діяльності підприємства 1.2. Теоретичні аспекти ціноутворення на підприємстві в умовах ринкової економіки 1.3. Використання цінової політики як складової стратегії маркетингу-мікс для ефективного економічного розвитку окремих підприємств РОЗДІЛ 2 ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ КП "ПОДІЛЛЯ" 2.1. Основні характеристики й аналіз економічного потенціалу КП "Поділля" 2.1.1 Загальні відомості про підприємство КП "Поділля" 2.1.2. Виробничі ресурси підприємства й ефективність їх споживання 2.1.3. Витрати споживання ресурсів підприємства й їх ефективність 2.1.4. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства 2.2 Оцінювання потенціалу маркетингового середовища функціонування кооперативного підприємства "Поділля" 2.3. Шляхи вдосконалення цінової політики КП "Поділля" ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову