0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність та шляхи її покращення на ТОВ «Ласунка» (ID:328558)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2017
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
Вступ.................. 4 Розділ 1. Маркетингова діяльність підприємства та її зміст 1.1. Стисла характеристика концепцій управління маркетингом ………....7 1.2.Інформаційний маркетинг, його сутність......... 10 Розділ 2. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Ласунка» 2.1. Загальні відомості про підприємство........ 14 2.2. Асортимент продукції........ 15 2.3. Характеристика постачальників, посередників, конкурентів і споживачів .... .18 Розділ 3. Дослідження маркетингової діяльності підприємства 3.1. Сегментування ринку продукції підприємства за емоційним ставленням до товару ………………………………………………………………24 3.2.Аналіз споживчих мотивацій при купівлі товару …………………........30 Розділ 4. Розроблення напрямів і маркетингових заходів для покращення діяльності підприємства 4.1. Основні шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства ………………………………………..……………………......34 4.2.Маркетингове обґрунтування заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства ……………………………………....36 4.2.1. Упровадження нового виду продукції «Торнадо насолоди» …….....36 4.2.2. Удосконалення існуючої серії морозива для дітей ….………….......37 Висновки ………………………………………………………….……..…....40 Список використаної літератури ……………………………………...…...42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Маркетингова діяльність на підприємствах, зокрема ТОВ «Ласунка», завжди базується на системі інформаційного забезпечення, що використовується для ефективного управління всіма процесами. Необхідність аналітичних дій є основою розробки маркетингової стратегії, що необхідно для успішної діяльності підприємства. Отже, використання економічного аналізу є основою проведення маркетингових досліджень, що охоплюють причинно-наслідкові зв'язки у зміні ринкової кон'юнктури і можливості мобілізації резервів просування товарів і послуг на ринку. По-перше, аналіз діяльності підприємства виступає у формі засобів реалізації функцій маркетингу, а по-друге, аналіз виступає як функція управління маркетинговою діяльністю загалом. У першому випадку використовуються прийоми і методи аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища функціонування підприємства, аналіз ринків постачальників сировини і споживачів, конкурентоспроможності продукції, послуг, попиту і пропозиції, формування цінової політики. У другому випадку зіставляються затрати на утримання маркетингової служби і вплив результатів її діяльності на ефективність господарської діяльності підприємства. Відповідно і результати цього аналізу є складовою частиною аналітичних дій у рамках усієї діяльності ТОВ «Ласунка» на ринку. Звісно розробка маркетингових програм і стратегій неможлива без аналізу впливу на підприємство зовнішнього і внутрішнього середовища, стану ринку, потенційних і реальних покупців, споживачів, вивчення комерційних можливостей конкурентних підприємств. Ефективність від правильно проведених маркетингових досліджень на підприємстві позитивно позначається на загальному фінансово-економічному стані. Результатами впровадження маркетингових рекомендацій у виробничо-збутову діяльність можуть бути зміни в техніці і технології, асортименті виробів, чисельності персоналу, якості та кількості сировини, що споживається, розробка реклами та ін. Загалом, результати маркетингової діяльності мають вплив на стан справ у всіх основних ланках роботи підприємства.