0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вибір та обґрунтування шкали знижок на товар підприємства (ID:328560)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………….. Розділ 1. Сутність та види знижок………………………………………. Розділ 2. Маркетингова характеристика підприємства………………… Розділ 3. Формування шкали знижок на «Бонжур» зі смаком базиліку……………………………………………………………………. Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо удосконалення цінової політики підприємства…………………………………………………… Висновки…………………………………………………………………… Список використаної літератури………………………………………… Додатки……………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Встановлення певної ціни на товар або послугу служить для подальшого їх продажу та отримання прибутку. Дуже важливо призначити ціну таким чином, щоб вона не виявилася дуже високою або дуже низькою. Призначення високої ціни може бути чревате втратою інтересу до придбання. Призначення низької ціни теж може викликати негативну реакцію, наприклад, сумнів в якості їжі або в умінні і досвіді підприємця. Таким чином, запитувана ціна визначає якість товару або послуги у свідомості покупця і допомагає визначити положення даного продукту на ринку. Зрозуміло, чому висока ціна викликає незадоволення покупця, але не завжди зрозуміло, чому низька ціна може викликати невдоволення. Тому, одним з найважливіших інструментів ціноутворення є знижки, за допомогою яких виробник або торговий посередник регулює ціну на товар, а також ритмічність його продажів. Слід зазначити, що проблеми формування цінової політики та дослідження поняття знижки достатньо висвітлені у працях багатьох авторів, як вітчизняних, так і зарубіжних. Зокрема, найбільш повно і широко це питання висвітлено у працях: Гаркавенко С., Длігач А., Катаєв А., Клівець П., Колесников О., Ларіна Я., Мазур О., Малініна Н., Пінішко В., Скригун Н., Стасіневич С., Старостіна А., Хоменко П., Хамініч С.