0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження каналів розподілу продукції ПАТ Київхліб (ID:328561)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 41
Рік виконання: 2019
Вартість: 395
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………… Розділ 1. Аналіз маркетингової діяльності підприємства…………... 1.1. Маркетингова характеристика підприємства………………….... 1.2. Дослідження ринків збуту продукції підприємства…………….. Розділ 2. Аналіз політики розподілу продукції підприємства……… 2.1. Загальна характеристика системи розподілу продукції підприємства…………………………………………………………… 2.2. Дослідження каналів розподілу продукції ПАТ «Київхліб»……………………………………………………………… 2.3. Аналіз учасників каналу розподілу С1R продукції ПАТ «Київхліб»……………………………………………………………… Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо підвищення ефективності розподілу продукції ПАТ «Київхліб»……………………...…………. Висновки……………………………………………………………….. Список використаної літератури……………………………………... Додатки…………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пiдприємство як економiчна система виживає за умови, що воно постiйно пристосовується до ринку. Ринки в iндустріальних суспiльствах все бiльше та бiльше зазнають змiн у результатi появи нової сировини, нових методiв виробництва, нового використання наявних товарiв. У сьогоднішніх умовах ринку підприємства встановлюють абсолютно нові відносини з партнерами, діють характерні ринковій економіці регулятори, формуються комерційні принципи, спрямовані на прибуткову купівлю-продаж товарів. Політика розподілу, як органічна складова маркетингової діяльності підприємств, налагоджує ефективний продаж товарів. Актуальність теми. У сучасних умовах непостiйності та високого рiвня невизначеностi політика розподілу є однією з найбільш відповiдальних складових цiлої системи управлiння пiдприємством, ефективнiсть якого залежить вiд методiв, принципiв та iнструментів, які використовуються під час збутової структури підприємства. Формування полiтики розподілу вiдіграє значну роль у процесi управлiння пiдприємством, неправильно побудована структура збуту може суттєво впливати на основні економічнi показники підприємства. Недостатнiсть уваги до формування та управлiння полiтикою розподілу пiдприємства, нехтування збутовим механiзмом може призвести до негативних наслiдків. Тому все бiльш зростає актуальнiсть глибокого вивчення політики розподілу продукції, її впливу на пiдприємство, споживачiв, кон’юнктуру ринку, теорiї та практики маркетингової збутової структури продукції з метою пошуку iнструментів та шляхiв пiдвищення ефективностi полiтики розподілу та процесу її формування.