0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове ціноутворення (ID:331628)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
4. Умови ефективного здійснення процесу ціноутворення в суспільстві. 29. Розрахунок ціни як найважливіша складова цінової політики. 54. Ціноутворення на продукцію підприємств масового харчування та його особливості. Задача 9. Компанія випускає 2 види електричних кавоварок моделей А та Б. Показник Модель А Б Ціна за одиницю, грн 30 40 Змінні витрати, грн 24 30 Покриття змінних витрат, грн 6 10 Завдання 1. Розрахуйте коефіцієнт покриття для виробів А та Б. 2. Попит на продукцію компанії перевищує можливості виробництва. Виробничі потужності дозволяють використовувати тільки 20000 машино-годин. На виробництво двох кавоварок моделі А витрачається стільки ж часу (приблизно 1 год.), скільки й на одну кавоварку моделі Б. Розрахуйте загаль-не покриття змінних витрат для 20000 машино-годин на виробництво тільки кавоварок моделі А або тільки моделі Б. На якій моделі кавоварок краще спеціалізуватися для отримання максимально можливого прибутку?
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову