0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поведінка споживачів (ID:331636)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 30
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
8. Основні етапи процесу прийняття рішень про покупку. 18. Рівні поведінкової реакції. 28. Методи виміру поведінкової реакції споживача. 8. Чи можна за допомогою маркетингових зусиль змінити потреби? Обгрунтуйте відповідь. 18. Використовуючи твердження про діяльність, інтереси і думку (AIO), охарактеризуйте психографічні типології аудиторії радіо та телебачення. 28. При купівлі якого з перерахованих продуктів персональний вплив може мати вирішальне значення: безалкогольні напої, моторне мастило, модельні джинси, косметичний олівець для оцей, фарба для дому, кукурудзяні пластівці, вино, килимове покриття, посудомийна машина, фотоапарат? Поясніть свою відповідь щодо кожного пункту.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову