Зразок роботи
У складних екномічних умовах, що склалися, велика кількість українських підприємств зіткнулися із проблемою виживання. Кожен намагається знайти свій вихід із складної економічної ситуації. Одні намагаються почати випуск нового товару і активно його рекламують, інші скорочують свою діяльність на ринку чи закриваються, треті намагаються знизити затрати за рахунок скорочення чи невиплати заробітної плати персоналу і т.д. Щоб вирішити поставлені проблеми, необхідно створити ефективну організаційну структуру, яка б гнучко реагувала на постійні зміни на ринку та сформувати новий підхід, який забезпечує досконаліші способи виробничої і комерційної діяльності, здійснення їх на якісно новому рівні.
Найбільш точно відповідає даним вимогам маркетинг. Саме він передбачає гнучкість організаційних форм управління, активну заповзятливість, постійний пошук шляхів ефективного пристосування до ринку і впливу на споживача. Маркетинг базується не на затверджених згори планових завданнях, а передусім на глибокому знанні об’єктивної інформації про ринок, про реальні вимоги споживачів та ініціативі. Мета маркетингової діяльності підприємства – забезпечення рентабельності, тобто визначеної прибутковості у встановлених часових межах за рахунок максимального задоволення потреб споживачів, а також – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їх придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Маркетинг займає важливе місце тому, що потреби людей, як відомо, безмежні, а ресурси підприємства обмежені. Кожен суб'єкт має свої потреби, задовольнити які не завжди якісно вдається. До кожного необхідний свій індивідуальний підхід. Для реалізації цих підходів потрібні не тільки підготовлені фахівці, а певні зусилля по створенню управлінських структур, в завдання яких входить планування, організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві.
McDonald's Corporation - американська корпорація, до 2010 р найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчування. Займає 2-е місце за кількістю ресторанів у всьому світі.
Актуальність даної теми не викликає сумніву. Не може не цікавити подальший розвиток компанії. З кожним роком вартість компанії зростає. Входить в топ - 10 світу. Дев'ять українських Макдональдсів увійшли в топ - 100 найбільш відвідуваних закладів мережі.
Також актуальність даної роботи складається в тому, що в наш час підприємства не можуть нормально функціонувати без маркетингової служби, без розробки комплексу маркетингу в організації. Кожному підприємству необхідно знати яку продукцію, в якому об'ємі, де, коли і по яких цінах треба проводити. Кожне підприємство повинно орієнтуватися на споживачів. Чим краще розроблений на підприємстві комплекс маркетингу, тим ефективніше буде і його діяльність. Для ефективної розробки комплексу маркетингу треба вивчати попит на продукцію, ринки її збуту, їх ємність, реальних і потенційних конкурентів. За допомогою маркетингової діяльності ведеться постійний пошук нових ринків, споживачів, нових видів продукції і послуг, сприяючих забезпечити підприємству найбільший рівень прибутку. Комплекс маркетингу виступає в ролі інструмента регулювання виробництва і збуту.
Мета дослідження визначити основні напрями комплексу маркетингу на підприємстві, проаналізувати існуюче положення.
Об'єктом дослідження є ресторан швидкого харчування МакДональдз.
Предмет дослідження процес управління комплексом маркетингу на підприємстві.
Задачі дослідження:
- вивчити теоретичні основи комплексу маркетингу на підприємстві,
- проаналізувати діяльність компанії МакДональдз,
- проаналізувати стратегії, що застосовує компанія МакДональдз,
- виявити недоліки діяльності компанії МакДональдз,
- розробити конкретні пропозиції та рекомендації по вдосконаленню комплексу маркетингу на підприємстві.