0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингової діяльності на підприємстві (на прикладі МакДональдз) (ID:333352)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 84
Рік виконання: 2020
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1.ЗНАЧЕННЯ ТА НЕОБХІДНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ РИНКУ 6 1.2.РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 23 1.3.ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31 2.АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ МАКДОНАЛЬДЗ 43 2.1.АНАЛІЗ РИНКУ "FAST-FOOD" В УКРАЇНІ 43 2.2.ЗАГАЛЬГА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ МАКДОНАЛЬДЗ 51 2.3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ МАКДОНАЛДС 60 3.НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ МАКДОНАЛЬДЗ 69 3.1. СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТА ЦІЛІ КОМПАНІЇ МАКДОНАЛЬДЗ. 69 3.2.РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА МАКДОНАЛЬДЗ 75 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 83
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У складних екномічних умовах, що склалися, велика кількість українських підприємств зіткнулися із проблемою виживання. Кожен намагається знайти свій вихід із складної економічної ситуації. Одні намагаються почати випуск нового товару і активно його рекламують, інші скорочують свою діяльність на ринку чи закриваються, треті намагаються знизити затрати за рахунок скорочення чи невиплати заробітної плати персоналу і т.д. Щоб вирішити поставлені проблеми, необхідно створити ефективну організаційну структуру, яка б гнучко реагувала на постійні зміни на ринку та сформувати новий підхід, який забезпечує досконаліші способи виробничої і комерційної діяльності, здійснення їх на якісно новому рівні. Найбільш точно відповідає даним вимогам маркетинг. Саме він передбачає гнучкість організаційних форм управління, активну заповзятливість, постійний пошук шляхів ефективного пристосування до ринку і впливу на споживача. Маркетинг базується не на затверджених згори планових завданнях, а передусім на глибокому знанні об’єктивної інформації про ринок, про реальні вимоги споживачів та ініціативі. Мета маркетингової діяльності підприємства – забезпечення рентабельності, тобто визначеної прибутковості у встановлених часових межах за рахунок максимального задоволення потреб споживачів, а також – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їх придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Маркетинг займає важливе місце тому, що потреби людей, як відомо, безмежні, а ресурси підприємства обмежені. Кожен суб'єкт має свої потреби, задовольнити які не завжди якісно вдається. До кожного необхідний свій індивідуальний підхід. Для реалізації цих підходів потрібні не тільки підготовлені фахівці, а певні зусилля по створенню управлінських структур, в завдання яких входить планування, організація і контроль маркетингової діяльності на підприємстві. McDonald's Corporation - американська корпорація, до 2010 р найбільша в світі мережа ресторанів швидкого харчування. Займає 2-е місце за кількістю ресторанів у всьому світі. Актуальність даної теми не викликає сумніву. Не може не цікавити подальший розвиток компанії. З кожним роком вартість компанії зростає. Входить в топ - 10 світу. Дев'ять українських Макдональдсів увійшли в топ - 100 найбільш відвідуваних закладів мережі. Також актуальність даної роботи складається в тому, що в наш час підприємства не можуть нормально функціонувати без маркетингової служби, без розробки комплексу маркетингу в організації. Кожному підприємству необхідно знати яку продукцію, в якому об'ємі, де, коли і по яких цінах треба проводити. Кожне підприємство повинно орієнтуватися на споживачів. Чим краще розроблений на підприємстві комплекс маркетингу, тим ефективніше буде і його діяльність. Для ефективної розробки комплексу маркетингу треба вивчати попит на продукцію, ринки її збуту, їх ємність, реальних і потенційних конкурентів. За допомогою маркетингової діяльності ведеться постійний пошук нових ринків, споживачів, нових видів продукції і послуг, сприяючих забезпечити підприємству найбільший рівень прибутку. Комплекс маркетингу виступає в ролі інструмента регулювання виробництва і збуту. Мета дослідження визначити основні напрями комплексу маркетингу на підприємстві, проаналізувати існуюче положення. Об'єктом дослідження є ресторан швидкого харчування МакДональдз. Предмет дослідження процес управління комплексом маркетингу на підприємстві. Задачі дослідження: - вивчити теоретичні основи комплексу маркетингу на підприємстві, - проаналізувати діяльність компанії МакДональдз, - проаналізувати стратегії, що застосовує компанія МакДональдз, - виявити недоліки діяльності компанії МакДональдз, - розробити конкретні пропозиції та рекомендації по вдосконаленню комплексу маркетингу на підприємстві.