0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Кількісне оцінювання параметрів асортименту та номенклатури продукції ПрАТ «Обухівський молокозавод» (ID:334950)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 58
Рік виконання: 2020
Вартість: 720
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………... Розділ 1. Зміст та основні елементи процесу формування асортименту та номенклатури продукції на підприємстві…………...………………. 1.1. Поняття асортименту та номенклатури продукції…..…………….. 1.2. Процес, принципи та чинники формування асортименту та номенклатури продукції промислового підприємства …………...…… 1.3. Методичні засади оцінювання показників та параметрів, що характеризують номенклатуру та асортимент продукції…………....... Розділ 2. Оцінювання номенклатури та асортименту промислової продукції ПрАТ «Обухівський молокозавод»…………...…………….. 2.1. Маркетингова характеристика досліджуваного підприємства….. 2.2. Характеристика складу та структури номенклатури та асортименту продукції підприємства…………………………………... 2.3. Оцінювання асортименту та номенклатури продукції за параметрами ширини, глибини, насиченості та гармонійності ………. Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо поліпшення складу та структури асортименту та номенклатури продукції ПрАТ «Обухівський молокозавод»……………………………………………. Висновки…………………………………………………………………. Список використаної літератури……………………………………….. Додатки…………………………………………………………………...
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний економічний ринок диктує підприємствам чіткі доктрини, за якими має функціонувати успішне підприємство XXI століття, сюди входять такі характерні особливості як: гнучкість до наростаючих темпів змін, інформаційна і суспільна доступність, швидке виведення товарів-новинок на ринок, стійкість до конкурентної боротьби, адаптація і впровадження науково-технічних здобутків, пристосованість до змін життєвих споживчих цінностей. Актуальність теми. Нинішні обставини формування ринкової системи харчових підприємств України воєдино пов’язані зі сформованими економічними методами регулювання продовольчого ринку, поступовою перебудовою господарських структур і остаточною концентрацією ринку на користь інтересів споживача. Стрімкий розвиток ринкових відносин і посилення тиску конкуренції свідчать про необхідність новітніх підходів до підприємництва, котрі орієнтовані на підвищення прибутку і конкурентоспроможності підприємства. Левова частка відповідальності для забезпечення стабільного прибутку і конкурентоспроможності лежить на здатності пропонованого асортименту товарів підприємства влучно задовольняти попит споживачів. Багато в чому від раціонального формування асортименту залежить необхідний рівень обслуговування споживачів і гарантований ріст основних економічних показників підприємства. Вагомим інструментом формування збалансованої асортиментної політики та цінним важелем для прийняття управлінських рішень є оцінювання параметрів асортименту та номенклатури продукції підприємства. Власне за її допомогою і можна знайти прогалини в поточній системі управління асортиментом і вчасно скоригувати їх. Через швидкоплинну трансформацію попиту з кожним роком зростає актуальність планування показників товарної номенклатури й асортименту. Сьогодні відчувається відсутність системних рекомендацій, котрі дозволять керівникам підприємств виважено сформувати асортиментну політику, базуючись на комплексному підході.