0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод» методом Дібба-Сімкіна (ID:334951)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2020
Вартість: 720
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………… Розділ 1. Методичні підходи щодо аналізу асортименту продукції підприємства……………………………………………………………. 1.1 Сутність поняття «асортимент продукції»……………………….. 1.2. Основи матричного методу аналізу асортименту продукції за методом Дібба-Сімкіна………………………………………………… Розділ 2. Дослідження асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»…………………...…………………………………….. 2.1. Маркетингова характеристика досліджуваного підприємства….. 2.2. Характеристика асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»…………...…………………………………………….. 2.3. Дослідження асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод» методом Дібба-Сімкіна……………………………… Розділ 3. Розроблення рекомендацій та пропозицій щодо удосконалення асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»………………………………………….………………………….. 3.1. Основні напрями удосконалення асортименту продукції підприємства ……………………………………………………………. 3.2. Розроблення програми заходів покращення асортименту продукції ПрАТ «Обухівський молочний завод»…………..…………. Висновки…………………………………………………………………. Список використаної літератури……………………………………….. Додатки…………………………………………………………………....
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Пiдприємство як економiчна система виживає за умови, що воно постiйно пристосовується до ринку. Ринки в iндустріальних суспiльствах все бiльше зазнають змiн у результатi появи нової сировини, нових методiв виробництва, нового використання наявних товарiв. Актуальність теми курсової роботи пов’язана з тим, що за умов ринкової економіки, які сьогодні існують в Україні, діяльність підприємств та фірм тісно пов’язана із процесом утримання власних позицій в конкурентному середовищі. Одним із надзвичайно важливих засобів підвищення конкурентоспроможності підприємства та отримання високих економічних прибутків є розроблення та впровадження якісного і збалансованого асортименту товарів. У разі відсутності збалансованості асортименту товарів підприємство втрачає потрібний рівень прибутку, втрачає свої переваги на ринку. Отже, вищесказане доводить актуальність планування оптимального складу асортиментного ряду товарів підприємства. ПрАТ «Обухівський молочний завод» є одним з провідних молокопереробних підприємств в Київській області. Підприємство пропонує споживачам понад 50 найменувань високоякісної молочної продукції під торговою маркою «Лукавиця». Аби не втрачати існуючих конкурентних переваг і підтримувати стабільний прибуток підприємство повинне регулярно проводити портфельний аналіз асортименту. Метою курсової роботи є розроблення пропозицій щодо удосконалення асортиментної структури ПрАТ «Обухівський молочний завод» і оцінка складу асортиментного порнтфеля підприємства методом Дібба-Сімкіна задля того, аби підприємство більш повно задовольнило бажання споживачів та не втрачало свої вигідні позиції серед конкурентів.