0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління рухом товарів (ID:342049)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 25
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЛОГІСТИКИ. 1.1. Поняття логістики в маркетингу. 1.2. Формування ланцюга постачань РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГОМ ПОСТАЧАНЬ. 2.1. Ключові логістичні функції. 2.2. Застосування посередників в системі товароруху. РОЗДІЛ 3 . ВДОСКНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ТОВАРОРУХУ. 3.1. Пристосування ланцюга постачань до маркетингової стратегії підприємства. 3.2. Зворотна логістика. ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Товарорух, або маркетинг-логістика - діяльність щодо планування, виконання та контролю фізичного переміщення всіх видів потоків (матеріалів, готових виробів, інформації), які супроводжують переміщення товару за обраним каналом від виробника до споживача з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку. Основне завдання маркетинг-логістики полягає в тому, щоб товар опинився в потрібному місці, в потрібній кількості, в потрібний час. Таким чином, мета маркетинг-логістики - одночасно максимізувати рівень обслуговування і мінімізувати витрати на розподіл товарів. Цього можна досягти завдяки:  оптимізації рівня товарних запасів;  використанню менш доргих засобів транспортування;  відвантаженню товарів великими партіями;  швидким та надійним поставкам, у тому числі своєчасному відвантаженню товару відповідних обсягу та якості;  швидким виконанням замовлень. Рівень управління товарорухом впливає на його плановість, ритмічність і оперативність. Кваліфікований аналіз інформації про хід реалізації товарів, обсяги й структуру їх запасів дає змогу отримати потрібні дані про етап торгівлі, більш обґрунтовано розробляти замовлення на виробництво і постачання товарів, оперативно регулювати товарні потоки. Підвалини управління процесами товароруху закладаються під час розроблення технологічних карт, які є графіками, що об'єднують найважливіші елементи товаропостачання. Ефективне управління товарорухом передбачає врахування усіх його елементів: планування; організація; аналіз і контроль Метою даної курсової роботи є дослідження маркетингової логістики та розгяд особливостей управління рухом товарів. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: — розглянути теоретичні відомості про логістику; — розкрити сутність та функції ланцюга постачань; — дослідження процесу товароруху; — запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової політики в Україні. Об’єктом курсової роботи є маркетингова логістика. Предметом вивчення є застосування маркетинг-логістики на підприємстві. Курсова робота написана на основі 13 літературних джерел, складається з трьох розділів, вступу та висновків. В роботі застосовано 3 таблички, 1 рисунок.