0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ (ID:342061)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ 5 1.1. Суть та значення цільового маркетингу 5 1.2. Принципи ефективної сегментації ринку. 8 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ 10 2.1. Етапи сегментації ринку 10 2.2. Фактори і критерії сегментації. 13 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОХОПЛЕННЯ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ 16 3.1. Вибір цільових сегментів ринку. 16 3.2 Проведення маркетингових заходів щодо освоєння цільових сегментів 19 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 23 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мабуть, для кожного підприємця важливо знати, як покупець на ринку сприйме його товар. Ринок — це, свого роду, неопановане життєдайне середовище для кожного починаючого підприємця. Кожен, хто виробляє товари, потім їх буде продавати, а, отже, буде вступати в стосунки з ринком. Ринок складається зі споживачів, людей, якими являємося ми з вами. Щоб виграти у складній боротьбі з конкурентами, підприємець повинен дослідити всі бажання покупців, їхні прагнення і сподівання. І тому, хто виділить і знайде найважливіше, усміхнеться вдача. Кожна людина є індивідуальна за своїми якостями, отже, дуже важливо дослідити, згрупувати і виділити найважливіші, найбільші групи людей, що можуть стати потенційними, а потім і справжнiми покупцями. Практика показує, що ефективніше виділяти групи покупців і направляти товар конкретним сегментам. Така орієнтація дозволяє сфокусувати зусилля на покупцях, які найбільше зацікавлені в купівлі саме цього товару. Сьогодні сегментація ринку вже не є звичайним інструментом маркетингу, вона набуває важливого значення для досягнення успіху компанії. Об'єктами сегментації можуть бути споживачі, товари, канали розподілу, географічні зони тощо. Виділені особливим чином, володіючи певними загальними ознаками, вони складають сегменти ринку. Сегментація ринку є найбільш критичним елементом в маркетинговій стратегії підприємства, вона являє собою основу розробки комплексу маркетингу та виступає як один з головних методів конкурентної боротьби. Особливо актуальна сегментація як метод конкурентної боротьби в умовах України. Сегментація, таким чином, є найважливішим інструментом стратегічного планування. Метою роботи є вивчення механізму та особливостей сегментації ринку, вибір стратегії охоплення ринку та закріплення позицій товару на ньому. Для досягнення мети необідно виконати наступні завдання: - дослідити теоретичні засади сегментації ринку; - вивчити етапи та принципи сегментації; - дослідити проблеми сегментації та визначити перспективи їх вирішення. Предметом наукової роботи є теоретичні та практичні аспекти сегментації ринку. Об’єктом курсової роботи є процес сегментації ринку. Методами дослідження матеріалів данної роботи є аналіз, синтез, та науково-дослідницький.