0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Соціальна спрямованість маркетингу (ID:342064)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕТИКИ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Природа і значення етики маркетингу. 5 1.2. Поняття відповідальності в маркетингу 7 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕТИЧНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 12 2.1. Сучасне сприйняття етичної ділової поведінки. 12 2.2. Основні етичні проблеми маркетингової діяльності. 18 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЕТИЧНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ В МАРКЕТИНГУ 23 3.1. Фактори впливу на етику маркетингу. 23 3.2. Формування концепцій соціальної відповідальності. 27 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетинг — це діяльність, що пов'язана з вивченням споживачів та інших ринкових факторів, а також розробкою й реалізацією відповідних заходів, що сприяють досягненню ринкових цілей організації. Актуальність теми. Сучасні соціально-економічні перетворення в бізнесі викликали необхідність пошуку дієвих інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств для забезпечення їх сталого розвитку. Одним із таких інструментів виступає соціально відповідальний маркетинг, який розглядається як:  систематичний процес планування і прийняття рішень на основі аналізу ситуацій і формулювання цілей;  маркетинг спрямований на вирішення соціальних завдань;  маркетинг відноситься до багатосторонніх форм прояву некомерційних організацій з політичної, релігійної та культурної середовища;  систематичний розвиток маркетингової концепції, яка передбачає застосування різних маркетингових інструментів. Поняття соціальної відповідальності маркетингу для України є відносно новим, а його формування пов’язане з низкою питань, що потребують глибокого вивчення при підготовці фахівців для сфери маркетингу. В сучасних умовах існує безліч маркетингових концепцій щодо ведення бізнесу, зокрема екологічний, інноваційний маркетинг, маркетинг «емоцій» та інші, які використовують як ефективні інструменти для задоволення потреб споживача з орієнтацією на кінцевий прибуток. Проте поведінка споживачів зумовлює необхідність зміни поведінки підприємств. Сучасна ситуація у підприємництві характеризується незадоволенням потреб морально-етичного характеру, що є одним із факторів економічної кризи (відсутність довіри у стосунках «виробник-споживач», прозорості у веденні бізнес-процесів та низький рівень відповідальності спричинили дисбаланс економічної рівноваги). Тому під час стратегічного планування на підприємстві необхідно керуватися принципами соціально-етичного маркетингу, які активно опановують студенти під час викладання дисципліни «Соціально відповідального маркетингу», а саме:  стратегічна відповідальність;  відповідальність за інформацію;  соціальна відповідальність;  відповідальність за виконання;  відповідальність за кастинг;  відповідальність перед довкіллям;  відповідальність за повернення інвестицій. Отже, метою моєї курсової роботи є поглиблене вивчення питання соціальної спрямованості маркетингу та досягнення наступних завдань:  дослідити дотримання соціально-етичних норм на сьогоднішній день;  описати поняття етики в маркетингу;  охарактеризувати сучасне сприйняття етичності ділової поведінки;  описати основні етичні проблеми маркетингу;  виявити основні етичні проблеми маркетингової діяльності;  запропонувати шляхи покращення етичності ділової поведінки. Предметом дослідження є етичність та інші соціальні методи впливу при веденні маркетингу. Об’єктом дослідження є соціальна спрямованість маркетингу.