0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості застосування маркетингу в сільському господарстві (ID:342069)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АГРАРНОГО МАРКЕТИНГУ. 1.1. Суть аграрного маркетингу 1.2. Методи організації маркетингу в сільськогосподарських підприємствах РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 2.1. Аналіз ринку сільськогосподарської продукції 2.2. Розробка програми маркетингу аграрного підприємства РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ І СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 3.1. Проблеми сучасного аграрного маркетингу і шляхи їх вирішення 3.2 Формування ринку органічної продукції ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. В системі ринкових відносин аграрні підприємства не можуть нормально функціонувати без маркетингової служби, де вагому роль відіграють комерційна діяльність, робота по вивченню ринку, покращення якості продукції, управління її збутом. Потреби людей, як відомо, безмежні, а ресурси підприємства обмежені. Кожний суб'єкт має свої потреби, причому доволі мінливі, задовольнити які не завжди вдається і для кожного необхідний індивідуальний підхід. Тому, виживає те підприємство, яке може найбільш точно виділяти й уловлювати мінливість потреб споживача. Теорія й практика аграрного маркетингу, як ефективного інструментом перебудови підходу сільськогосподарських товаровиробників до управління всім процесом відтворення, перехід від вузької орієнтації на зростання обсягів виробництва продукції до орієнтації на максимальне задоволення потреб покупців і досягнення максимальної вигоди від виробництва аграрної продукції, розвивалися досить інтенсивно. Викликане це тим, що на ринку сільськогосподарської продукції спостерігається тенденція посилення конкуренції, значення сільськогосподарської сировини для галузей промисловості, розвитку науки, продуктивних чинників і виробничих відносин. Аграрний маркетинг, як діяльність, що направлена на реалізацію концепції маркетингу на всіх етапах відтворення продукції сільського господарства з пріоритетом максимального застосування саморегулюючого механізму ринку. У сільськогосподарському підприємстві популярність аграрного маркетингу зростає, але практичне впровадження його вкрай недостатнє, а іноді через використання лише його окремих елементів – неефективне. Тому виникає необхідність вивчення системи аграрного маркетингу, щоб чітко зрозуміти шлях товарів від виробника до споживача і таким чином поліпшити його, аби дати споживачам ті товари, які їм необхідні, тобто виконати основне завдання аграрного маркетингу – задовольнити потреби споживачів. Метою статті є поглиблене вивчення аспектів застосування маркетингових інструментів у сільському господарстві. Відповідно до поставленої мети в роботі вирішувалися такі завдання: • розкрити сутність і зміст аграрного маркетингу; • обґрунтувати концепції сучасного аграрного маркетингу; • визначити роль маркетингових досліджень в аграрному секторі; • визначити ефективність різних каналів збуту сільськогосподарської продукції в регіоні; • обґрунтувати пропозиції щодо організації маркетингових досліджень в аграрному секторі; • розробити підходи щодо формування та функціонування маркетингової служби; • обґрунтувати заходи щодо підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю. Об’єктом курсової роботи є аграрний маркетинг. Предметом курсової роботи є застосування маркетингу в сільських господарствах.