0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ МАКРОСЕРЕДОВИЩА ТА БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ОТОЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ (ID:35211)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 82
Рік виконання: 2017
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 1.1. Сучасні наукові погляди на проведення аналізу ринкового середовища підприємства 1.2. Модель конкурентного ринку «п’ять середовищ» як об’єкт аналізу середовища підприємства 1.3. Процес стратегічного управління в дослідженні маркетингового середовища підприємства Розділ 2. МОНІТОРИНГ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 2.1. Аналіз макросередовища підприємства 2.2. Аналіз безпосереднього оточення підприємства Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову