0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:35565)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 5
Рік виконання: 2012
Вартість: 15
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 На основі наведених у таблиці 1 даних оцінити рівень інтенсивності конкуренції на товарному ринку за допомогою показників, що характеризують рівень монополізації та ступінь концентрації ринку (індекс Харфіндела-Хіршмана та чотирьохдольного показника). Таблиця 1. Рейтинг виробників Назва підприємства Обсяг реалізації продукції, тис. одиниць продукції ВАТ «Імперія» 241400,8 Концерн «Надія» 135044,0 ЗАТ «Зеніт» 26546,4 ЗАТ «Візар» 14985,9 ЗАТ «Дніпро» 3254,1 ВАТ «Октава» 2312,1 ВАТ «Меридіан» 1541,4 Концерн «Вітал» 1027,6 ЗАТ «Весторіс» 599,4 ВАТ «Тікаб» 342,5 ВАТ» Іберус» 299,7 Концерн «Терра» 256,9 ВАТ «Корал» 214,1 ЗАТ «Троянда» 171,3 ЗАТ «Спектр» 128,5 ЗАТ «Інфут» 42,8 Концерн «Глобус» 0,0 ЗАТ «Вікос» 0,0 ТОВ «Кенді» 0,0 Концерн «Інком» 0,0 ВАТ «Сігма» 0,0 Сума 428167,5 ЗАДАЧА 2 Скориставшись даними табл. 4.5, визначте еластичність попиту за ціною за допомогою коефіцієнта дугової еластичності. Які товари можуть, на Ваш погляд, мати такі коефіцієнти еластичності? Таблиця 4.5 Варіант Первинна ціна, грн. Змінена ціна, грн. Первинний попит, шт. Попит після зміни ціни, шт. 4 852 741 754 951
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову