0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Шляхи підвищення ефективності діяльності торгово-посередницьких організацій на ринку автозапчастин України (на прикладі дилерської компанії ТОВ «Трейд Лайн ЛТД») (ID:3583)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 104
Рік виконання: 2006
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. Процес стратегічного маркетингового планування як засіб підвищення ефективності діяльності торгово-посередницьких компаній.....................................................................................................................................5 1.1. Класифікація торгових посередників та особливості їх діяльності............5 1.2. Роль маркетингу в системі стратегічного планування............................18 1.3. Методологічний інструментарій маркетингового управління портфелем бізнесу фірми...............................................................................................23 РОЗДІЛ 2. Оцінка становища і перспектив розвитку стратегічних господарських підрозділів у складі портфеля бізнесу ТОВ «Трейд Лайн ЛТД».......................................................................................................................36 2.1. Характеристика основних напрямів торгово-посередницької діяльності фірми та аналіз її маркетингового середовища..................................................36 2.2. Портфельний аналіз ТОВ «Трейд Лайн ЛТД» та розробка стратегій розвитку стратегічних бізнес-одиниць фірми....................................................56 РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «Трейд Лайн ЛТД» на українському ринку автозапчастин України.......68 3.1. Рекомендації щодо вдосконалення портфеля бізнесу фірми на основі аналізу тенденцій цільових ринків фірми та вивчення споживчих переваг....68 3.2. Розробка пропозицій щодо ефективного управління товарними потоками та запасами ТОВ «Трейд Лайн ЛТД» на основі комплексного застосування АВС та XYZ – аналізу...........................................................................................84 Висновки і рекомендації............................................................................101 Список використаних джерел.................................................................103
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову