0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова стратегія росту ТОВ „Ємільчинська гірничо-промислова компанія” на українському ринку щебеню (ID:3586)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 103
Рік виконання: 2008
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………….……3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти формування стратегії розвитку фірми….6 1.1. Сутнісна характеристика маркетингової стратегії розвитку фірми та її складові ....................…………………………………………….…….6 1.2. Різновиди маркетингової стратегії розвитку фірми.......................15 1.3. Оцінка ефективності маркетингової стратегії.......…………….…22 РОЗДІЛ 2. Аналіз передумов реалізації стратегії розвитку ТОВ „Ємільчинська гірничо-промислова компанія”……...…………………....34 2.1. Маркетингова характеристика діяльності ТОВ „Ємільчинська гірничо-промислова компанія” …................……………………….....…34 2.2.Дослідження особливостей та тенденцій розвитку українського ринку щебеню............................................................................................................40 2.3. Аналіз конкурентного середовища підприємства та оцінка його можливостей щодо реалізації стратегічних цілей....................................49 РОЗДІЛ 3. Основні стратегічні рішення ТОВ „Ємільчинська гірничо-промислова компанія” на українському ринку щебеню ........…………....64 3.1. Рекомендації щодо цінових стратегічних рішень компанії на українському ринку щебеню...............………………………………….....63 3.2. Пропозиції щодо вирішення стратегічних завдань, пов’язаних з формуванням та організацією каналів збуту..............................................74 3.3. Оцінка ефективності реалізації стратегії розвитку компанії..............81 ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ…………………………………………….89 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………….…………………93 ДОДАТКИ.............................................................................................................97
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову