0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання засобів інтернет-маркетингу для підвищення ефективності діяльності ТОВ «Абріс-Арт» (ID:35972)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 106
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 1.1. Поняття Інтернет-маркетингу та характеристика Інтернет-маркетингових технологій 1.2. Сучасні концепції і методи інтернет-маркетингу 1.3. Методичні дооцінки ефективності Інтернет-маркетингу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Фінансово-економічна характеристика ТОВ «Абріс-Арт» 2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Абріс-Арт» 2.3. Оцінка ефективності Інтернет-маркетингу ТОВ «Абріс Арт» РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТОВ «АБРІС-АРТ» ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 3.1. Перспективи розвитку маркетингу у сфері електронної комерції для ТОВ «Абріс-Арт» 3.2. Розробка заходів з удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Абріс-Арт» в мережі Інтернет 3.3. Обгрунтування доцільності розширення сфери використання Інтернет-технологій як ефективного засобу маркетингової діяльності ТОВ «Абріс-Арт» ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову