0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВПЛИВ ФАКТОРІВ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ ПО ВИРОБНИЦТВУ БЕЗАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ (ID:366996)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 8
Рік виконання: 2017
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
У статті проведено оцінку стану ринку безалкогольних напоїв, виявлено фактори, які на сучасному етапі найбільше впливають на нього, на прикладі ПрАТ «Оболонь» продемонстровано як ці фактори впливають на маркетингову діяльність компанії. В статье проведено оценку состояния рынка безалкогольных напитков, выявлены факторы, которые на современном этапе больше всего влияют на него, на примере ПАО «Оболонь» продемонстрировано как эти факторы влияют на маркетинговую деятельность компании. The article deals with the assessment of the soft drink market, found the factors that nowadays had the most important influence on it, demonstrated how these factors affect the marketing activities of the company using the example of Obolon PJSC.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми зумовлена тим, що останні кілька років ринок безалкогольних напоїв зазнає змін під впливом факторів маркетингового середовища. Завдання компанії-виробника безалкогольних напоїв не тільки виявити ці фактории, спрогнозувати як вони впливатимуть, а й прийняти ефективні маркетингові рішення і вжити відповідних заходів, щоб залишатися конкурентоспроможною на ринку. Мета статті – продемонструвати на прикладі ПрАТ «Оболонь» як фактори маркетингового средовища впливають на діяльність компанії на ринку безалкогольних напоїв. Завдання: • оцінити стан ринку безалькогольної продукції; • виявити фактории, які на сьогодні найбільше впливають на ринок безалкогольних напоїв; • на прикладі ПрАТ «Оболонь» показати, як компанія може ефективно діяти під впливом виявлених факторів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ПрАТ «Оболонь» на ринку безалкогольних напоїв.