0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження соціальної реклами стосовно проблеми дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей Благодійного фонду «Астра Стела» (ID:373025)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 70
Рік виконання: 2020
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМИ ТА ЦІЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Визначення управлінської проблеми 1.2. Формулювання проблеми маркетингового дослідження 1.3. Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження 1.4. Формулювання робочих гіпотез, пошукових питань та визначення джерел інформації РОЗДІЛ 2. ПЛАН ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ СТОСОВНО ПРОБЛЕМИ ДІТЕЙ ІЗ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИХ ТА БАГАТОДІТНИХ СІМЕЙ БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ «АСТРА СТЕЛА» 2.1 Визначення методів збору первинної інформації 2.2 Організація польових робіт 2.3 Методи обробки та аналізу польових даних. РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ 3.1 Результати обробки первинних даних. 3.2 Прогнозований наслідок дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Проблеми, що виникають у суспільстві, потребують нетрадиційних рішень та пошуку нових засобів впливу на свідомість і безпосередньо на вчинки кожної окремої людини. Одним із інструментів позитивного інформаційного впливу стає соціальна реклама, яка традиційно покликана змінити ставлення населення до певних соціальних проблем, а в подальшій перспективі сприяти формуванню нових соціальних цінностей. Незважаючи на переваги соціальної реклами, сьогодні для українських реалій особливо актуальними постають питання етики та відповідальності її замовників, виконавців та навіть розповсюджувачів. Основна проблема — якість соціальної реклами. Часто це не якість рекламної продукції, а її недостатня результативність. До того ж більшість організацій не мають змоги проводити дослідження ефективності соціальної реклами. Крім того, часто спостерігаємо недостатньо серйозне ставлення самих замовників до соціальної реклами. Актуальність та доцільність дослідження полягає в тому, що багатодітних та малозабезпечених сімей в нашій державі не є рідкістю. Рівень життя в Україні уже протягом багатьох років залишається надзвичайно малим. Людям з труднощами вистачає коштів для того, щоб прогодувати свою сім’ю, не кажучи вже про навчання дітей, додаткові освітні гуртки та спортивні секції. Тому розвиток соціальної реклами в цьому напрямку є доцільним і досить реальним. Мета курсової роботи – виявлення можливостей благодійного фонду для того, щоб суспільство більше довіряло фінансових коштів саме благодійній організації, збільшити ймовірність успіху маркетингової діяльності фонду стосовно соціальної реклами та спрямованої на залучення мас у розв’язання проблем суспільства.