0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження ринку реклами плодоовочевих консервів з метою просування нового товару на підприємстві Агрофірма ТОВ «Евріка» (ID:373026)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 85
Рік виконання: 2020
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМИ ТА ЦІЛІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РЕКЛАМИ 1.1. Визначення маркетингової проблеми дослідження ринку реклами 1.2. Формулювання проблеми маркетингового дослідження 1.3. Об’єкт, предмет, мета та завдання дослідження 1.4. Формулювання робочих гіпотез, пошукових питань та визначення джерел інформації Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПЛАН ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РЕКЛАМИ ПЛОДООВОЧЕВИХ КОНСЕРВІВ З МЕТОЮ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ АГРОФІРМА ТОВ «ЕВРІКА» 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2 Визначення методів збору первинної інформації 2.3 Організація польових робіт 2.4 Методи обробки та аналізу польових даних. Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПЛОДООВОЧЕВИХ КОНСЕРВІВ З МЕТОЮ ПРОСУВАННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ПІДПРИЄМСТВІ АГРОФІРМА ТОВ «ЕВРІКА» 3.1 Результати обробки первинних даних. 3.2 Прогнозований наслідок дослідження 3.3 Рекомендації щодо стратегій й тактики реклами підприємства на ринку плодоовочевих консервів Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Харчування людства завжди залежало від двох факторів: сезон¬ності виробництва харчових продуктів та їх збереження. Більшість продуктів швидко псується, тому люди давно почали шукати спосо¬би їх зберігання більш тривалий час. Поширені з давніх-давен спо¬соби консервування — сушіння, виноробство, квашення — уповіль¬нювали, але не припиняли псування продукції. Лише в XIX ст. з'явились способи консервування в герметичній тарі, а наприкінці XIX ст. — холодильні машини. Величезну роль у збереженні і зміцненні позицій фірми на ринку грає реклама. Реклама продукції і діяльності підприємства - це найважливіша складова частина комплексу маркетингових заходів, своєрідний інформаційний вихід на споживача. При правильній організації реклама дуже ефективна і сприяє швидкій безперебійній реалізації виробленої продукції. Актуальність та доцільність дослідження полягає в тому, що сучасний ринок перенасичений товарами. Він страждає не від дефіциту, а від надлишків. На полицях магазинів представлено десятки товарів одного виду, що майже нічим не відрізняються один від одного. Якщо всі товари на ринку однакові, повноцінної перемоги не доможеться жодна компанія. Щоб покупець захотів придбати саме цей товар, виробник повинен диференціювати свій товар на тлі товарів конкурентів, додати йому такі властивості які будуть вигідно виділяти його в розумі споживача.